WANTED !


gamba didelete sbb ada orang marah ! :D

hey!
aku nak story skit pasal budak baru kat skolah aku .
aku tak tau kenapa aku benci sangat2 kat dye .
dye pun slalu lalu kat depan kelas aku semata2 nak usha lelaki idaman dye kat kelas aku .
please lahh!
takde maruahh ke?
malu tau tak bila perempuan yg terhegeh2 kat lelaki .
tau ar muka cantik tapi tak yahh la nak tayang2 plak !
janganlah jadi macam "pelakon terhebadd tuh" !
PT ni da memang tahap kritikal dahh! HAHA :DD
yg paling membuatkan aku bengang,
bila dye pun sebok2 nak rampas orang yang kawan aku suka !
kau da tau kawan aku suka dye,asal kau gedik lagi nak dekat ngan lelaki tu hah?
mak bapak kau tak penah ajar ke?
bila kau senyum2 and buat baik kat aku,kau ingat aku suka ke?
meluat ada lahh!
dan sbb kau lahh kawan aku yg lagi satu berasa terpinggir sbb kau lahh yg rampas kawan dye bangang!
semua orang suka kau disebabkan kau cantik !
apa guna cantik tapi hati busuk .
even pun kau tak sengaja tapi takyah la over sangat .
nampak sangat kau macam nak popular/famous kat skolah !
apa guna kau belajar kat skolah agama bhaii?
mmg hobi kau buat orang sakit hati ke?
sorry,you are my second enemy after **** ******* :D
FUCK U LA BITCH !

p/s:kepada sesiapa yg tidak suka dengan entry aku kali ini,gua peduli apa? fyi,blog ini gua punya bukan luu olang :DD


sayang-sayang,
jannah aka mileycyrus :D




thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment