EXAM DAY!



wehh!
cuak aku doe da nak exam!
seriuosly,aku tak prepare apa pun !
OMG! -.-"
da la cikgu math ajar macam keling,
aku just harapkan tuition kat kasturi ngan kelas tambahan kat skolah !
DUH ! aku da la kelas 3 cekal .
jatuh standard aku beb .
fyi,kelas aku elok2 jadi kelas biasa bertukar kepada kelas KRK (kelas rancangan khas)
ntah apa hidayah yg manian tu dapat sampai nak tukar kelas aku jadi kelas KRK,
ehh ! aku tak nak la .
coz aku takut menghampakan cikgu2 .
aku an tak pandai !
nak tau sbb apa kelas 3 cekal menjadi kelas KRK?
cikgu manian cakap , markah peperiksaan awal tahun kelas ktorag better daripada kelas 3 bestari .
nak tahu sbb apa markah budak kelas 3 cekal baik2 belaka?
sbb MENIRU !
HAHA , ini semua kerja2 syahmi and the geng yg telah bersepakat mahu berkongsi otak sesama mereka !
fyi,markah tinggi semua budak lelaki .
tak caya?
itulah hakikatnya :DD
sampai aku pun terjatuh ke belakang iaitu no 33
dengan gred markah;

4B 4C

alhamdulillah , coz aku selalau dapat D .
tapi skarang aku nak naikkan sikit taraf hidup iaitu setakat C ke atas je okay!
aku just target 4A je dalam PMR .
aku tak nak hampakan diri sendiri .
coz aku tahu aku tak mampu :DD
kelas KRK juga,semua cikgu target 8A .
aku tak nakkkk !
baik aku masuk kelas belakang sbb aku BODOH !
cuba korang bayangkan ,
semua pelajar PMR da buat preparation , aku?
tak buat apa pun -.-"
lagi2 skarang da bulan 5 .
oh god !
bila la aku nak sedar?
aku rasa matapelajaran lain okay jea .
cuma MATH je!
otak aku da la agak lembap sikit .
apatah lagi bab2 nombor nih,
harap manian tukar la cikgu math kelas aku .
fade up tau tak !
aku pun kesian jugak ngan cikgu .
selalu kena buli ngan syahmi and the geng .
tapi , cikgu tetap cool je :DD
itu yg best .
setakat di sini sahaja .
apapun,kelas 3 cekal mmg gempak!


sayang-sayang,
jannah aka miley cyrus :D


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment