kawad kadet polis -.-


gamba diatas hanya hiasan semata-mata -.-

hey guys ! minggu ni paling memenatkan coz direct seminggu latihan kawad jea . da lah kat tengah2 panas . OMG ! penat-penat . sebelum kawad plak aku ada kelas tambahan . kelas tambahan pukul 1.30 ptg then kuar kul 2.30 g plak kawad . busy aku menggalahkan PM tau tak? haha . bila kawad plak asyik2 kena buli ngan faiz (kapten kadet polis) . tapi,dye ajar mmg best gila lahh . masa kawad tadi bole plak faiz mengadakan pertandingan kawad yg tak rasmi . untuk menguji sama ada kita peka atau tidak . aku awal2 lagi da kuar . HAHA dengan keadaan yg tersangatlah panas then otak aku terus BLUR ! yg tak bole bla nya aku asyik usha SRK (kawan sekelas) sbb dye jalan cam model doe . ayu je aku tengok ! HAHA tadi , mmg berlatih sungguh2 lahh, coz competition da nak dekat iaitu 12.5.2010 nih . CUAKNYA !nasib baik aku ada pengalaman . masa aku form 1 pun aku ada masuk .gila gempak coz waktu tu kak syahirah yg ajar ktorang . dalam pukul 4.15 latihan pun habis . then, aku call kakak aku suruk amik kat skolah .

aku lepak kat luar pagar . bole pulak akak form 4 sebelah aku ,dye buka lagu baby by justin bieber . EXCITED aku ! aku just nyanyi slow2 je coz aku cuak kakak tu dengar . nanti dye kata aku apa plak an? HAHA bila kakak aku sampai dari jauh aku tgk "ya Allah,selekehnya kakak aku nih !" pastu dye kata yg dye baru bangun tido . mamai la tuh . dengan seluar tido terus je keluar . serabai gila ! bila aku naik ,so terus jalan . then,faiz ngan spe ntah dye macam nak gurau2 ngan kakak aku . kakak aku da malu (pasal seluar dye tuh) so,dye pecut lahh . aku da trauma coz takut excident je . baru2 ni aku baru excident so , aku agak trauma la dengan kejadian tuh . then ,faiz pecut jugak . berlakulah adegan potong-memotong berlaku . seriously , cuak doe ! aku da bebel ngan kakak aku . faiz mmg suka cari pasal . then,kakak aku mengalah .faiz pun terus pecut je . da lah langgar lampu merah . mentang2 ada lesen an? aku ngan kakak aku pu takde lesen . gamble je bawak motor g skolah . HAHA . so,sampai di sini sahaja cerita . THE END :DD

p/s: semoga kadet polis berjaya menyandang tempat pertama , AMIN !

sayang-sayang,
jannah aka miley cyrus :D

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment