sabotage !



hey,pening pening !skarang nih banyak gila sabotage dilakukan untuk kelas aku . aku tak tau lah,apa salah ktorang . kalau ktorang salah ke apa an , cakap ar depan2 ! ini buat sesuatu yg tak munasabah betul . aku da kena dah . yg pasal ms 'jannah gedik tuh' and mangsa yg seterusnya ialah jieha penolong ketua kelas aku . myspace dye telah diblok and diceroboh masuk . aku pun tak tau mana la org gila nih dapat password and email jie . pastu plak macam dayus jeh update status bertujuan untuk menyakitkan hati ktorang . macam nih ayat dye .

"MY TOP SCRET IS..i hate 3c actually..sory 3c... x sanggup tahan rahsie di dade slame ni..dak klz c bajet cun la wey!!gua lg cntek...."

antara org yg comment ialah,
aku
qoyie
aku sendiri
kawab jie
fieqa
ean
acap

nak usha?

www.myspace.com/nurnajihah65

ms ni pun dah tak digunakan oleh tuannya kerana passwordnya telah ditukar oleh org gila tersebut :DD

haiyoo,banyaknya dugaan time2 nak exam nih -.-" aku rasa org gila yg sabotage kelas aku nih jelez ngan kelas aku . coz kelas aku mmg happening,sporting and best lahh ! ktorang da mcam family dahh,mana taknya kebanyakkan drpd ktorang mmg asyik stay je dengan kelas CEKAL . hampir 70% lahh . aku pun sama . kadang2 bosan jugak asyik2 kelas yg sama je,3 tahun berturut2 ! haha tapi,inilah hakikat . ktorang sayang antara satu sama lain . cehhhh ! haha masa form 1 ktorang still nerd lagi . junior la katakan :DD then,masuk form 2,semua da tunjuk belang . ermm,pasal kes maimun masuk kelas kt,korang ingat lagi tak? teruk aku kena hari tu coz kantoi ngan maimun main hp kat kelas,HAHA then,esoknya nama kelas 2 cekal naik plak kat perhimpunan ! aiyooo,cuak gila HAHA tahun tu juga kelas 2 cekal mendapat gelaran kelas paling kontroversi . pastu plak,pasal kes gado kat kelas ktorang waktu math . siap masuk paper lagi, HAHA . mmg kenangan yg tak dapat ktorang lupakan . mungkin sbb itu ramai yg jelez ngan kelas cekal . selain itu,lelaki kelas ktorang pun menjadi rebutan ramai perempuan kat skolah . kebanyakkannya lahh . macam syazwan,edin,acap,syahmi,indera,zaki dan lain-lain . konon hot guys lahh . bole tahan hot la jugak :DD setiap hari tak sah kalau tak ada perempuan yg lalu semata-mata nak usha hot guys kelas 3 cekal nih,HAHA tapi ! tak ketinggalan juga nama 3 cekal selalu menjadi bualan mulut di bilik guru . hurm,biasalah bila da happening mesti bising kan? so,banyak jugak la suara2 sumbang cikgu yg mengutuk kelas ktorang . normallahh setiap kelas bising . tipulahh ada kelas yg senyap sunyi jehh .so,the conclusion is suka hati korang la nak kutuk ke sabotage ke or whatever ! FUCK OFF ! tapi,kelas CEKAL still the best for me !

1 cekal -2008
2 cekal-2009
3cekal-2010

cekal family the best :)

writting by family cekal,
nurul jannah abd aziz :DD

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment