tired dayy o.0


haiyoo,mmg inilah dugaan bagi pelajar PMR macam aku . hari2 ada kelas tambahan . PENAT ! -_____- hari aku bermula pukul 5.30 . waktu tu aku bangun then gosok baju . lepas da siap2 pakai baju sume aku g ar skolah . dalam kul 6.35 pagi . cepat kan ? hari ni aku tak leh g skolah naik motor coz smalam ada sekatan jalan raya kat dp . waktu tu plak kakak aku nak g tuition tapi dye lalu tempat lain lahh . so,ktorang tak nak amik risiko . terpaksalah naik bas rapid,HAHA da lama kott aku tak naik . sampai2 kat tempat tunggu bas dari jauh aku bleh nampak k-zack with his sister lahh! sementara tunggu bas sampai aku ngan k-zack gosip2 jap and syafiqah pun sampai . aku pun tanya pasal comment dye kat ms jie (entry aku yg sebelum nih) . apsal dye kata dye tension? pastu dye cakap lah yg dye tension pasal tut tut tutt and smalam jugak dye nangis . aku pun dengar je apa yg kata then,ean pun sampai . waktu yg sama jugak bas sampai . then,naik dengan ganasnya . HAHA ramai doe,mcm sardin aku tgk . bas tu pun da tak macam bas rapid dahh . da bertukar kepada bas sekolah yee :DD then,sampai skolah lepak jap kat tepi klas 4 b -.- pastu beratur kat tempat perhimpunan . alahh,hari ni takde perhimpunan plak coz form 4 and form 5 exam , kesiannn :) pastu,tetiba mak tiri (gelaran untuk cikgu yg aku anti) aku buat pengumuman form 3 tak yah naik . ada SOMETHING ! nak tau apa dye? sport check untuk sesiapa yg tak pakai tag nama :D kalau tak de kena beli .harganya hanya RM 0.20 , HAHA OMG ! act,aku pun tak pakai -.-" tapi,aku mengaku dan aku pun membelinya . nak tgk rupa aku yg hodoh setelah memakai tag tersebut? look down beb :)


da tgk ? haha, tau hodoh . lepas da habis semua keje tersebut, time to study ! and bla bla bla bla . da pukul 1 ptg ktorang pun blaa . lepas nih kelas tambahan plak -____- sebelum tuh ktorang iaitu aina,aku,jie and ean turun bawah nak beli makanan . biasalahh,makanan yg selalu dibeli ketika stay back iaitu keropok lekor and air sirap bandung . hee . mata aku jugak sakit dengan pemandangan yg tak sepatutnya aku lihat , harap korang faham :DD lepas da beli makanan ktorang lepak kat depan library . gosip lagi , HAHA ean cer pasal masalah kawan dye iaitu tut tut tutt :) lepas tu plak safwan datang . cikgu assunta pun ada. hari ni matapelajaran kelas tambahan ialah bi . so,cikgu assunta yg ajar . yg ktorang bingung skrang nih , ktorang takde tempat nak belajar . OMG ! bak kata wanie kami bagai dianak tirikan , HAHA sengal jeh . mana taknya elok2 ktorang belajar kat kelas 4 amanah tetiba plak ada kelas bahasa cina . pastu plak pindah kat kelas 4 dedikasi . dan,masalah lain plak timbul bila budak kelas 4d macam tak suka jeh ktorang blajar kat kelas dorang . so,terpaksa pindah lagi kat kelas form 1 . nasib baik masa tu form 1 ada kat bawah . ada taklimat amende ntahh . dalam 30 minit belajar , form 1 naik kelas . TErpaksa lagi pindah . ditempat yg sangat paling strategik iaitu di FOYER ! kesiannya ktorang :') tp,ktorang tak kesahh,blajar kat mana pun bole , HAHA cikgu assunta pun ajar best,so ktorang pun macam best je blajar ngan assunta . asyik2 gelak jeh keje . syahmi and the geng asyik kena bahan jeh ngan cikgu assunta :) dalam kul 3 macam tuh ktorang pun balik . aku naik bas ngan kakak aku . best doe buli dye . tu la menggedik lagi ngan laki , HAHA takde kena mengena langsung, HAHA tapi hari nih , mmg hari yg sangat memenatkan ! da lah,nota sejarah tak siap lagi . siot ! kerja kursus geo pun sama . time to doing homework, yeah ! :DD

written by,
JANNAH GEDIX ! :DD

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment