teacher's dayy !


hey ! best jugak la hari guru tahun nih, huhu. dan time ni jugak la untuk cikgu melaram habis-habisan , HAHA . aku pun melaram jugakk . coz cikgu cakap pengawas,prs and pss SAHAJA yg dibenarkan untuk berpakaian mengikut tema . semua COMEL2 ouhh . tema tahun nih ialah BOLLYWOOD ! haha . so,ramailahh kajol and shah rukh khan kat skolah aku time tuh . then,ada sambungan sitkom opah wak PE . haha . comel je cikgu rudzidah ,siap menari2 lagi .pastu persembahan drpd budak form 5 and budak form 2 . selepas itu,games untuk cikgu2 and murid2 . masa ni aku da penat then aku lepak jeh kat pondok sampailah balik . the end of the story :DD

kajol with SRK :)

sengal doe -.-

qoyie kata muka nerd ! betul ke? :DD

yee, aku mmg hodoh -.-

klon super junior , aaron COMEL >.< sitkom opah wak PE , serioulsy KELAKAR !

curi gamba nih kat fb qoyie xp

with love,
jannah kajol :)

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment