MALU !


sumber gamba : google lah , apa lagi :D

kisah yg memalukan nih berlaku di lab waktu science . masa tu aku bawak hp (jiehanya) kat skolah . aku da siap2 silent kat umah . then, cikgu cakap letak buku kat tepi dan amik pencil box je . dalam hati aku kata 'nih mesti nak buat exam nih !' . sbb smalam aku tak datang . then , jie complen kat aku cikgu buat exam . HAHA . tuptup , hari ni pun ada lagi , siottttt ! aku pun da bersedia dan duduk kat depan skali tetapi membelakangi cikgu . cikgu plak buat hal sendiri sementara menunggu ktorang habis jawap soalan then , cikgu masuk kat satu bilik nih . bilik apa ntahh ! time aku nak buat tuhh , tetiba hp berbunyi . da la lagu baby by justin bieber an . haishh , siapalah yg sial sangat hantar msg nih . aku da menggelabah nak kuarkan hp aku . time tu lagu da bunyi gila kuat . classmates aku yg lain da usha semacam an . HAHA ada yg tersengih , ada yg tersenyum , ada yg usha slekk dan macam2 lagi lahh reaction dorang . HAHA -_____- bila aku off je hp , cikgu pun kuar . walawehhh, nasib baik sempatt off . kalau tak MAMPUS aku doe , -.-"

5 minutes later . . . .

aku terpandang safwan . bagus gila dye . tekun je an buat keje . pastu aku usha lagi minah kat depan dye . walawehh , syahirah rupanya . aku da senyum2 ngan safwan dahh . safwan macam faham2 jea apa maksud aku . then, dye pun senyum2 jugak HAHA . mesti dye suka . lepas habis waktu sc aku tanya dye something kat kelas

aku : safwan ! best tak duduk ngan dye ? ada rasa macam dating tak?
safwan : tak , sbb takde privasy . ramai kat sekeliling .
aku : amboii , over nampak !

then,safwan ketawa . HAHA

-THE END OF THE STORY-

sayang-sayang
jannah aka miley cyrus :)







thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment