ECLIPSE XD


hey ! tercapai gak hasrat aku nak tgk ECLIPSE ! seriously , best gila nak mampus ! HEE~ yg tak bole blanya , awal2 cite da ada scene KISS . OMG ! kalau korang nak tau , dlm cite tuhh 4 kali scene edward and bella kiss , then 3 kali scene jacob tak pakai baju ! haishhhh , segan sehh nak tgk cite tuhh , patutlahh bdk 12 tahun ke bawah tak bole tgk HAHA aku tgk pun sambil tutup2 mata , aina cakap an . kalau ustazahh tau nihh , mampus kita coz banyak sangat aurat yg TERdedahh , wakakakakaka ! -_____- SWEET ouhh edward and bella ! AUWWWWWW , LOVE them very much tahu !

EDWARD sesungguhnya merupakan lelaki pujaan ramai but bagi perempuan lahh . kau tgk lahh , dye begitu setia dengan bell
a and sanggup lakukan apa sahaja tuk bella !!!! then , masa dalam panggung lah an , aku ngan aina asyik2 menjerit jehh coz begitu teruja tgk ROBERT PATTINSON ! baru aku perasan , edward gila HANDSOME bhaii ! wahhh , cair aku ouhh ! aina pun sama , hahaha ! baget tu macam BF dye jehh ==" bhahahaha . wehh ! nape jacob sebokk jeh nak bella ? haiyooo , kacau daun la kau jacob ! bella pun satu , kau nihh gatal sangat nak suka dua2 asal ? amik edward da lahh , yg g amik jacob tu skali apsal ? haiyooo , kalau korang nak tau lebih lanjut an , jangan lupa tgk tau ! bawak skali BF or GF korang coz cite nihh sesuai tuk org yg bercouple , hahaha . btw , jangan lupa give your reaction okayy ? CHOWWW~


SWEET COUPLE , edward and bella . wuhuuuuu XD

aina said : OMG ! edward KISS me ! -.-"

JUSTIN BIEBER sayanggg :DD

wakakakaka , muka cam sial :PP

jam Power Rangers ! hee , kau ada ? takde ? kesiannn :DD

yee , saya tahu saya tamakk :DD

muka excited nak tgk eclipse XD

p/s : fall in love with EDWARD CULLEN , hee . jgn marahh A ! XD

witten by
JANNAH cullen :)

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment