SWEET MEMORYY :DD


in the MORNING . . . . (14.7.2010)

wahhh , hari yg mencatatkan sejarah apabila hari ini merupakan hari untuk meminta maaf bagi 3 CEKAL ! supaya nanti nak jawap PMR senang ! BHAHAHAHAHA senang la sangatt :PP gila GEMPAKK sehhh ! siap ada jamuan makan lagi , HAHA nasib baik cikgu seni ada hal , so ktorang bole buat hal sendiri . acara bermula dengan ucapan daripada arina and safwan (ketua kelas) then , diikuti dengan ucapan bagi pelajarr lelaki iaitu syahmi and the gengg ! seriously , gila terharu wehhh ! siap tunduk hormat gaya ala jepun tu lagii ! WAKAKAKAKAAK waktu tu aku ngah sebok buat keje PSK but tak sempat la nak mintak maaf ngan dorang , hanya beberapa je kott ! aiyoo but it's okayy , bila2 bole mintak maaf ! yg paling best bila time jamuan ! SABRIIII ! gila sedap nak mampus kek yg kau bawakk tuhh~ sampai aku makan sekali 3 wehhh , almaklumlahh KEK COKLAT ! FAVOURITE sehhhhh XD then , ramen (amira jasmin) bawakk jelly , aiyoo ! SEDAP gilaaaa , pastu plak natasha nadhira bawakk pudingg ! SEDAP jugakk , HAHAHA tak payah susah2 makan waktu rehat coz sebelum rehat aku da mmg kenyang . selesai makan jehh terus g bertugass , hahaha

3 cekal's member :)

arigato arigato , haha :))

L O V E XD

syazwan said : wehh , edin nangis ! HAHAHA :DD

me with aina , hee *wanie and hazlin nyebokk =="

to 3 CEKALL :
wehh , sory tau kalau aku ada buat korang sakit hati or whatever !
TERmenggumpat ke ehhhh
sory tau tau !
kalau korang ada buat salah ngan aku ke , aku maafkan korangg :DD
especially , ASYRAF ! sory tau tau
aku pun maafkan semua yg kau buat kat akuu (kalau ada lahh)
btw , 3 CEKAL THE BESTLAHHH !
aku doakan semoga kita semua cemarlang eh ehh XD
CEHHHHHHHHHHHH !

witten by
JANNAH :)


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment