HAPPY BEFDAYY ustazahh ^^


ustazahh COMEL ! ^_^

woit woit ! best ouhh kat skolah tadi , haiyaaa ! cam nih cite dye . pagi tadi bila aku sampai jeh kat skolahhh terus2 kena susun kerusi ! fyi , ni la keje2 pengawas ! BHAHAHAHA tak abes2 susun kerusi , ingat aku orang gaji ke ? btw , takpelahh . buat amal sikit pagi2 tuk bekalan PMR , apa kena mengena bhai ? XD pastu plak , tetiba jie datang kat aku . then dye cakap nak letak kek kat mana ? nanti cair doe krim dye . aku mcm BLUR2 an , kek ? ohhhh , hari nih hari jadi ustazahh . baru aku ingat ! HEH~ then aku cakap , kita letak kat dlm bilik guru lahh , kebetulan kat bilik guru (ruangan makan) ada peti sejuk . so,aku ngan jie g la hantar kek jap ! pastu , turun balik coz ada ceramah untuk israk mikraj . BLA BLA BLA da habis ceramah ktorang g naik kelas but aku ngan syiera kechik je yg ada ! yg lain g raptai bicara perdana esok . lelaki ramailahh but perempuan , aku ngan syeira jehh T.T haiyooo

sampai2 kelas , aku da membebel ! bapak kotorr kelass , tau la hari hari jumaat ! then dengan hati yg suci murni aku g la amik penyapu ngan safwan ! sebelum
tuhh aku g rehat jap , then makan makan ! terus kemas kelass . angkat kerusi , sapu sampah and cuci tingkap ! PERGHHH , baiknya aku XD gamba dibawah sebagai bukti :)

syiera kechik XD

abang safwann ! wakakaka , sumpa rasa nak muntahh bila cakap perkataan "abang" :PP

3 CEKAL's member :)

papa paparazzi , LEPAK-ingg XD

wakakakaka , macam mana ? penat sehh buat keje2 tuhh ! haiyooo ==" menyesal plak aku buat , HAHA~ then tak lama selepas itu , cikgu izmun (BI) masukk . FUHHHH ! nasib baik tak mengajar , takde mood aku doe ! then cikgu cakap alang2 takde keje nih baik g library . so,kemas brg jap ! sorok penyapu and penyodok sume then blaaah ! HAHA~ kang hilang barang2 tu tak ke nyaya ? da banyak kali hilang dahh then banyak kali beli yg baruu ! HAIYOOO ! sampai kat library , aku tgk budak kelas 3 cekal da naik dahh , then dorang tanya aku , bila nak surprise ? bole tanya aku plak ,mana aku tau sehh ! so, decide tanya cikgu izmun mintak pelepasan jap ! nasib baik cikgu bagi ouh ! then ramai2 serbu bilik agama ! haiyaa , then ramai2 nyanyi laguu nihh ,

allah selamatkan kamu,
allah selamatkan kamuu
allah selamatkan ustazahh sayfini
allah selamatkan kamu !

then , ramai2 bersorakk ! auwwww , SWEETTTT ! ^_^ pastu ustazah potong kek and arina suapkan kek kat ustazahh ! XD makan kek jap , pastu balik kelass ! bestt sehhh , terharu ustazahh ! btw , sayang ustazahh sangat-sangat !

ustazahh , HAPPY BEFDAYY !
thanks coz sanggup menjaga ktorang yg nakal2 nihh
doakan kejayaan tuk PMR ktorang nantiii
and , SEMOGA PANJANG UMUR !
we love u ustazahhhh XD

-gamba tgk kat fb ehhhh-

written by
JANNAH :P


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment