kenapa mesti hari KHAMIS ? =="



tajuk sajak : kenapa mesti hari khamis ?

kerana hari khamis lahh 2 kali aku accident
kerana hari khamis lahhh aku jarang pegi sekolahh
kerana hari khamis lahh aku malas ke sekolahh
kerana hari khamis lahh TAK suka ke sekolahh
KENAPA MESTI HARI KHAMIS ??????????! =="

haiyooo , pening otak aku ! kenapa mesti hari khamis ? itu yg menjadi persoalan . sampaikan kawan2 kat skolah aku da agak , bila hari khamis jehh mesti aku tak pegi skolahh ! banyak la sebab ,

-time aku accident motor hari tuhh
-senggugut yg teruk !
-matapelajaran KH
and bla bla bla

kenapalahh aku malas sangat ? PMR da nak dekat la bengong ! =="
SEDARLAHH WEHHHH !
-berkata pada diri sendiri-

mood : gila !


witten by
JANNAH

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment