KEJE BODOHH XD



gamba diatas merupakan hasil seni aku yg paling burukkk ! haha . aku buat keje bodoh nih time kelas tambahan agama ! PERGHHHH , da la waktu tu hujan , duk dalam aircon lagii ! sejuk gila ! aku pun tak berapa dengar apa yg ustazah terangkan kat depan , haishhh . sungguh dahsyat aku , padahal PMR nak dekatt ==" so bagi menghilangkan bosan , aku amik sume aina punya marker and pen . so , aku tulis la apa yg ada kat kepala otak aku . then , jadilahh seperti yg korang lihat ! but , aku sensored perkataan2 yg tertentu , HAHA mampus la kalau orang tahu ! hanya aku,jie,ean and aina je yg tahu . bole dikatakan perkataan yg disensored tu , mcm buah hati masing2 lahh , NGEE~ begitu gatalnya kami XD

-wehh , mak aina cakap aku da kurus? betul ke ? HAHA XD-

witten by ,
jannah cyrus :)

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment