Justin Bieberku sayanggg XD



auwww , korang tau an skarang musim Justin Bieber FEVER ! aiyoo , g mana2 mesti korang akan dengar lagu "BABY" dye tu an ? HAHA , kau tau an aku kalau nak hangout je mesti nak g TS and bla bla bla . seriously setiap kedai TAK SAHH kalau tak dengar lagu justin . aku kalau kuar ngan ean and bila dengar lagu Jb , aku akan suruh dorang berhenti jap . bila lagu dye habis baru jalan balik , HAHA XD aku tak tau la kenapa aku jadi macam nihh , begitu obsessed ngan JB . mana2 jb , sampaikan kawan aku pun rimas coz aku asyik2 cite pasal JB jehh ==" and TAK SAHH kalau sebelum tido aku tak dengar lagu dye kat mp3 mickeyy aku tuhh . haishh , ni satu lagi ! aku sayang sangat ngan mp3 mickey aku tuhh . hp aku tak lahh secangggih korang coz hp aku yg nokia 6820 tu dah rosakk so terpaksalahh aku guna mp3 tuhh ! then , mp3 mickeyy tu jelahh harapan aku kalau nak dengar lagu or menghilangkan bosan ! yg paling penting aku tak bole hidup tanpaNYA ! :DD okayy , berbalik pada cite tadi . mmg TAK SAHH kalau aku tak dengar lagu dye setiap hari !tak kiralahh petang ke malam or tengahari . setiap kali aku on9 or update blog sambil tu jugak aku dengar lagu dye . berdosa besar ye (bagi aku) , kalau aku tak dengar lagu dye setiap hari ! BHAHAHAHA XD pendek cite ! kemana2 aku pergi , setiap masa aku ditemani dengan lagu JB ! and aku paling benci bila org cakap dye GAYY ! kalau dye gayy , apa buktinya ? give me 10 reason why you call him gayy ? sbb suara dye macam perempuan ? noooo , da mmg suara dye macam tuhh ! and disebabkan suara dye mcm tu lahh yg membuatkan diri dye popular tau :DD aku teringin sangat nak tgk dye nyanyi secara live but bila la bole kan kan ? sekadar tgk kat youtube je ouhh , kesiannnn :'D

Justin Bieber's songg
-baby ft ludacris
-one time
-one less lonely girl
-somebody to love
-runaway
love

-down to earth
-never say never
-favourite girl
-overboard ft jessica jarrel
-eenie meenie ft sean kingston
-up
-bigger
-stuck in the moment
-kiss and tell
-common denominator
-never let you go
-u smile
-first dance ft usher
-love me

*yg berwarna FAVOURITE XD


-i'm CRAZY because of you , Justin bieber ! -


witten by
jannah :)
thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment