goshh , puasa ツ


heyya , amacam puasa ?
best ? bhahahahaha
bole la kott , heeeeeeeeee

bazar ramadhan

smalam lepas aku off je fb , mak aku suh aku g bazar !
perghhhhhhhhhhhh , bapak malas aku nak pegi
tapi bila mak aku ckp je nak beli AYAM PERCIK
sepantas kilat aku tukar baju and siap2 sumeee
bhahahaha , lama bhai tak makan ayam percikk
aku rasa an , bulan puasa je ada jual ayam percik and sume benda tu lahhh
kan kan ? haishhhh , terliur plak aku , bhahahahaha ^______________^
then dalam kul 6 petang cam tuh aku terus blahh
aku g ngan adek aku , amirah and anak jagaan mak aku , safwann
duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ! ramai gila wehhhhh
aku nak parking moto pun da takde tempat . mmg ramai gila lahhh
spe yg bawak kereta mmg takde chance la nak parking , huhu
so , aku pun g la beli japp
bapak susah je coz nak pegang safwan tu lagi , aiyoo -,-
lepas da beli aku teus blahhhh
tak tahan aku dohh , ngan bau2 makanan lagi
orang punya la bersesak sesakkk , haishhhh
then berbuka , heeeeeeee
sedap siot ayam tuhhhh XD

terawihhhh !
bersemangat je aku nak g terawih smlam , bhahaha
leps berbuka jeh aku terus mandi and siap2 sume
g masjid dalam kul 8.10 ngan kakak aku
masa aku sampai tu sikit jeh orang
bila da nak solat isyak baru ramaii , perempuan la expecially
then solat sunat , isyak berjemahhh
perghhh ! best gilaaaaaaaaaaaaaaaaaa
yg buat aku bosan bila ustz tu buat tazkirah dulu baru terawihhh
penat la aku menunggu dengan mata yg mengantuknyaa
haishhh , dugaan dugaannnn :)
dalam kul 10 lebih cam tu baru sembahyang terawihhh
aku buat sampai 10 rakaat pastu solat witir satu rakaat
balik dalam kul 10.55 malam
sampai2 je kat rumah aku terus membutaaaaaaaaa
PENAT siakkkkkkk ^_____________^

take note : haishhhh , hari ni nak pegi ke tak ekk ? -,-

xoxo
JANNAH :)

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment