HAPPY FASTING DAYY !



SPEECH :)
aku nak ucapkan HAPPY FASTING DAYY kat korangg , hee
semoga puasa tahun ni kita diberikan rahmat oleh allahh , aminnn
and semoga puasa tahun nih lebih THE-BOMBB daripada tahun lepass

wehhhh , bapak penat tahun nihhhh , aiyoooo
balik jeh pukul 12.30 tapi lepas tu ada tadarus plak
but tu tak kesah la . tapi TRIAL kan da nak dekat
so , kena la stayback kat skolah tuk study group segala
aiyoo , balik daripada skolah kena g tuition plakk
PERGHHHHHHHHHHHHHH ! penat -,-
tak kesah la sume tuhhhhhhh
lagi berapa bulan je tuk PMR , lepas tu bole ENJOYYY
tak salah kalau kita berkorban skit tuk masa hadapan , cewahhhhh :DD

aktiviti pada bulan puasa

-study study and study :)
duhh , dah kata pelajar PMR an ? XD
-puasa puasa dan puasa EXCEPT urgent , hee
-tadarus Al-Quran
hee , setiap tahun aku ikut tadarus nihh . bole tahan best la jugakk !
kira okay la tuk tambah pahala bulan2 puasa nih , huhu XDD
-pegi bazar ramadhan kat baiduri
cakap pasal nih , aku teringin nak makan ayam percik , bubur lambuk , roti john and kuih pelita !
duhhh ! bapak sedappp sehh , haishhh . tergugat imann ^_____________^
-on9 facebook , blog and myspace
untuk hilangkan bosann . yelahh, bukan main lama lagi nak tunggu berbuka
so , sementara tu on9 lah kejap , heee
-TERAWIHHH !
auww , bestt . kat mana lagi an , masjid al-ikhwaniah lahhh
tapi tak bole selalu sangat coz aku tuition . haiyoo =.=
and aku teringin sangat nak tgk A pakai amenda ntah
mcm kat dalam gamba fb dye , bhahahahaha
korang tak faham senyap , hanya A je yg tau and spe2 yg penah tgk dye

dah dah , STOP it ! aku nak blahh , hee
that's all
btw , happy fasting againn !
yeahh yeahh , sok nak rayaaa ! *tetibaa -,-

xoxo
JANNAH


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment