STUDY for trial yeahhhh ! ^_________^


hey heyyyy !
korang tau an , trial semakin dekatt ?
aiyoooo , pening otak aku bila ckp pasal trial nihhhh
so , semalam aku , aina and ean ada buat study grouppp
kat KFCCCCCCCCCCCCC , haha

semalam plak ada skolah ganti but aku tak datanggg
haha , malas sehhhhhhhh !
so , dengan baik hatinya dorang datang umah aku lepas balik skolahh
hee , siotttttttttttt aku da lahh tak mandi lagi dohhh
padahal da tengah hari , bhahahahahaha
then dorang tunggu aku jap sementara aku g mandii
bila aku tgh siap2 an tetetiba HUJAN !

perghhhhhhhhhhhhhh , siotttttttttttt gilaaaaaaaaaa
hahaha , so takpeeeeeeeee
nak belajar punya pasal annn ?
ktorang decide belajar kat bilik aku je lahhhhhh
tak sampai 1 jam belajar , hujan da berhenti

just renyai2 jehhhhh !
aina yg tak saba2 nak makan KFC ajak kitaorang gerak skrangg
haishhhh , budakk nih ! tau makannnnn jehh , haha
then ktorang pun gerakkk , sampai sana dalam kul 2.45
order makanan jap , then belajarrrrr !

study subjek MATH yg paling aku benci ! GRRRRRRR
haha , then dlm belajar tu an . sempat plak ktorang captured gamba jap

hahahaha , biasalahh aku
ke mana2 je mesti bawak camera , wakakakaka
so , let's check it out bebeyyyyyyyyy :)

makan sampai gemukkkk , haha

them ♥

lakonan semata-mata , plez jgn percayaaa ^___^

self-timer , bhahahaha :DD

-gud luck for 3 CEKAL and PMR victim 2010-

xoxo
JANNAH :)


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment