love make me trouble , seriously :'(



msg daripada dye:
salam u , sory coz i tak dapat balik rumah minggu nih .
sbb i kena duduk sini , sory tau ! t wat exam betul2 .
bye , love u sayanggg :)

auwwwwwwwwww , seyes masa aku dapat msg nih tadi
mmg meleleh air mata aku :'(
aku takk tau la kenapa sekarang aku semakin sensitif .
benda yg kecik pun aku da rasa nak nangis , haishhhhhhhhhh
act , hari jumaat hari tu aku da mmg berkobar2 tunggu dye
tapi , dye tak on9 tak call tak msg
so , aku agak pelik lahhh . takkan dye tak balik kott ?
aku tunggu lagi malam tuh but still takde :(
esoknya aku da malas nak tunggu dye
touching la konon , haha
masa tu aku da nekad ! kalau dye msg , aku tak nak balas msg dye
biarr jadi macam jumaat 2 minggu lepas , biar dye risau gilaaaaaaaaa
aku da malas nak care pasal sume2 tuhhhhhhh
tapi dlm masa yg sama , erghhhhhhhhhhhhhh ! aku rindu dye gila2
setiap malam , aku akan spend time untuk baca msg dye
bhahahahahahahahhaha , gila kritikal . at least hilang la skit rasa rindu
hahaha , kelakar betuuuuuuuuuul lahhh ^__________^

to A : please , bila baca nih jgn sengih mcm kerang busuk tau !
i tau u selalu sportcheck blog i , haha :PP
and and , bila u tak balik an at least call lah takpun msgg
i risau lahhh , hati i pun sakit sumee . haishhhhh =.=

xoxo
JANNAH

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment