BAD DAY ! -.-"



ouh yeahhhh !
tadi aku keluar ngan eann kat TS coz dye nak shopping skit
dalam kul 9.30 camtu aku g lah kat umah dye
pukul 10 baru berangkat
ayah dye yg hantar , auww best best !
jimat duit aku , wakakakakaka
mak cik and adek dye pun ikut sekali :)
then , sampai sana kau tau apa yg jadi ?
punya la banyak kedai tak bukak lagi , haihh
cam sengal jeaaaa , haha
so , ktorang just masuk kedai yg dah bukak jeaa
bapak bosan doee ! -.-"
masa nak cari2 baju tu la ann
tetiba aku sakit perut ! haihhhh
da datang dahh senggugut aku nie
faham2 la yee , hahahahaha
then , masa dorang ngah cari baju tuh
aku asyik duk tepi jeaa
coz menahan sakit perut yg amattttt sangat ! haihhh
memang takde mood langsung aku waktu tu
act , ean suh aku carikan baju tuk dyee
bila ean tanya okay ke tak , aku just cakap "okayyy la tuhh"
haha , sorry eann ! ^________^
lepas da beli sume ktorang decide nak balik
nak tau pukul bape ktorang balik ?
1.30 petang ! bhahahahaha
pecah rekod doeeeee
aku kalau kuar g mana2 tak sah kalau tak balik lepas kul 5 !
yelah , dengan keadaan aku yg agak teruk menahan kesakitan
baik aku balik tido kat umah ke apa ann :)
so , sampai jea kat bus stop tetiba bas datang
alhamdulillah , senang hati aku !
tak payah tunggu lama-lama
dalam bas aku terus tido , haha
bila sampai kat baiduri ean kejutkan aku , haha
tak penah aku tertido kat dalam bas !!
haihh , mascara aku pun cair sumee
btw , hari ni memang hari yg paling sakai ! DERRRRRRRR~


take note : punya la excited aku nak kuar hari nie .
tetiba dilanda senggugut plak ! haihh , spoil betul lahh -.-"



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment