FIRST RAYA ! ^___________^


hello peeps !

hari aku bermula pada pukul 7.20 pagi !adik aku yg kejutkan suruh bangun , hahahaha then , mandi and bersiap. bila da lawa2 tuh an , aku g la makan jap. haishh , sume sedap2 bhai !ketupat ada , rendang,lodeh and sambal kacang ! auwww , my favourite doe !then , tengok tv sume coz raya2 ni cite sume best2 kan siot! hahaha pastu on9 facebook jap . btw tak ramai pun on9 , haha semua orang busy nak kutip duit raya ! *kata orang,aku pun sama hahaha duhhhh ! bosan doe duk umahh , haishhh adek aku yg syukri tu dah merayau kemana-mana ntah . tak sedar diri da besar an ? ada ke dye cakap nak round satu baiduri,satu alam damai and satu bandar damai perdana semata-mata nak kutip duit raya ? duhh , macam budak2 ! pastu plak , g bawak moto ego aku plak tuh , haihhh bikin wa panas jeaa !yg aku plak , terperuk kat umah mcm orang takde keje lain , bosan tau tak bosann ?

hurm , dalam kul 11 pagi macam tu ayah aku ajak g tempat keje nak hantar makanan kat office . aku apa lagi , mesti la ikut an . duk umah bukan buat apa !so , aku ngan kakak aku pun bersiap . pakai tudung sume then blahh . auwww , best kott !round2 satu KL , bhahahaha then tangkap gamba kat sana jap *kau tau la aku macam mana an ? pastu ktorang g umah kawan ayah aku . beraya kat sana ! wakakaka mak aku tak ikut pun . malas kata dye ! dalam kul 2 macam tu baru balik . padahal hantar makanan je an ? sempat plak g beraya , heeeee sampai kat umah jea bermula lah hari yg membosankan ! sempat aku tido 3 jam , wakakaka then kul 5.00 aku g tgk cite Icarly . auwwww , miranda comel ! freddie pun comel ! ^_________^



btw , the conclusion is raya kat KL memang membosankan !



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment