memory of aslam :)



hello peeps ! wa ada story nak cer kat korang ni . berkenaan ngan aslam , kawan aku yg lebih kurang 2 bulan da pergi *faham maksud aku ? macam ni cite dyee ....

semalam aku g keluar jogging kat lake valley . tempat ktorang keluar sama2 dengan kiah , aidil and hariz . aku tak tau kenapa aku teringat kat kau weh aslam . banyak sangat kenangan kau kat sini wehh . walaupun kau tinggal jauh kat kelantan , tapi bila ada cuti sekolah j
e mesti kau datang cheras an ? tu kira okay lagi kott . then aku jalan kat tempat2 exercise yg kita lalu dulu . haihh , semua kenangan kau kat situ dulu terimbau kembali . saat kita gelak sama2, saat kita tangkap2 gamba and sume2 tu lah . duhh , it's hard tu believe that you are not with us anymore . aku tak dapat bayangkan kalau aidil and kiah pun ada sama time tu. mesti kat situ jugak kita melalak an ? omgoshhhh , sekarang pun aku da start nak menangis ! :'( tetiba adek aku nak main yg gayut-gayut tu . kat situ jugak la port kita tangkap gamba . aku simpan lagi wehh gamba tuh !!

tempat kejadian !

then bila tangkap gamba jea kau suka buat muka mintak penyepak kau tuh an . dulu ktorang mmg menyampah ngan muka penyepak kau tuh . and now , muka tu yg ktorang rindukan ! hurm , lepas da melayan adek aku main benda alah tu , aku lalu plak kat tulisan LAKE VALLEY yg sebesar2 alam tu an *aku tak tau nak sebut apa , haha kat situ pun kita jadikan tempat tuk tangkap gamba and aku still simpan lagi gamba tuh ! :)

tempat kejadian !

dalam kul 6.45 aku da blah coz sume tempat aku pandang mesti ada bayang2 kau . memang banyak kenangan kau kat sini . time aku hangout kat pavi ke , TS ke bayang2 kau mesti ada . yelahh , da tu je port yg selalu kita hangout sama2 kan ? btw , aku doakan semoga kau tenang kat sana and semoga allah tempatkan kau bersama2 dengan orang yg beriman , aminn :)

take note : we always miss u bro !



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment