let's scream bebeyyy ! ^0^


music on 8 - justin bieber TV special
TV 8 / 12.9.2010
11 pagi-11.30 pagi *kenapa setengah jam jeh ? haihh -.-"



hari ni aku bangun kul 10.47 pagi ! aku ingat lagi coz bangun2 je aku capai hp nak tgk si amar msg ke tak . okay takde !! harapan la dye nak msg aku pagi2 buta !wakakakakakakakaka :DD then , turun bawah ingatkan nak mandi . tetiba tgk ada surat khabar , cite best kott . pasal sosililawati jutawan kosmetik yg hilang selama 13 hari tuh . wah wah wahh ! punya excited aku baca ! then tgk kat senarai program tv hari ni . walawehh , aku hampir2 lupa yg hari ni ada cite pasal JB kat tv 8 . aku apa lagi berlari naik kat bilik . cepat2 buka tv then duduk menongkat dagu hahaha sungguh menggelabahh !!sepanjang cite tuh aku asyik menjerit . duh , spe tak menjerit ? comel bhai justin bieber ! hahahahaa . dah dah , stop it jannah HEEEEE~ apa2 pun , i love JB ! ^____________^


take note : semalam aku tidur lambat coz tgk SHOUT AWARD ! bapak gempak wa cakap sama lu ! and sean kingston pun ada bhai . dahsyat ah malaysia coz boleh bawak artis antabangsa buat persembahan kat sini . btw , keep it up ! jangan lupa bawak JB jugak kat sini eh eh ! :)



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment