3 CEKAL sporting , YEAH (!)


yaww ! as you guys tahu , pmr da lepas . so , kat sekolah aku ada buat banyak gila-gila aktiviti . budak cekal pun tak lepaskan peluang untuk telibat . btw , kelas cekal memang rock tahap cipan lah . tabik spring skit , toink toinkk :DD wakakaka , mana taknya hampir kesemua budak cekal amik bahagian . woahh (!) cekal hebatt , hehe

hahh , ni nak story sikit pasal pertandingan BDP got talent hari khamis (semalam) hari tuhh . woahh , gempak sehh (!) budak cekal buat persembahan tarian , lagu korea beb . jangan main-main . kalah geng2 abg megha yg buat persembahan time hari guru tuh , LOL . act , budak DP jea akan faham . kau tak faham ? buat faham2 je la ek , hehe

hari khamis tu awal2 lagi ktorang da datang sekolah coz nak practise . bak kata ean , practise makes perfect . hoho wakaka yg tak boleh bla-nya time aku sampai tu an dalam pukul 6.30 pagi . da terpacak syazwan , sabri , SRK kat gelanggang basket ball . woahh (!) dunia nak kiamat ke ? yg si sabri and SRK tu tak payah la herann . yg si syazwan nie , memang terkejut beruk gila aku tetiba datang sekolah awal .

kalau tak dye la manusia paling lambat sekali datang kat sekolah . sungguh menakjubkan , tabik spring skit. toink toink , huhu terserlah ke-excited-an dye tuh , hoho . marah cikgu nafsiri coz main campur jea ayat melayu-inggeris . btw , takpe . keep it up syazwan , haha so , mulalah berlatih even keadaan sejuk gila nak mampuss . huhu . lepas rehat giliran ktorang plak . ktorang pakai baju hitam putih . auwww , tak tau la kenapa warna ni yg dipilih . muak aku . LOL

haih , boleh tahan la perfomance ktorang . just tak cukup space jeaa . bilik seminar tu da lah kecik . so , lelaki yg kat bahagian tepi takde space nak menari . kesian kesiann =..= alhamdulillah , selama 3 hari ktorang berlatih , berjaya jugak buat persembahan yg gempak . cikgu pun tak percaya dengan ktorang , huhu thank you teacher izmun . and ustazah syafini ( guru kelas ) pun tgk sekali . cuma ada sedikit konflik jea dengan ustazah , hehe but it's okayy .

ni jelah time kita nak buat keje gila-gila kan kan ? and cikgu umumkan ktorang dapat no.2 . no 1 si yuna tu hah ,. nama dye asyikin . amboi , wa tabik spring gila sama lu . pandai gila lu main gitar , haiyoo --" jealous aku doe . ajar wa boleh tak ? hehe pape pun tahniah la ek syikin , heee masa ktorang nak balik tu kan kan , Cikgu Rudzidah panggil wa and the geng . cikgu cakap nak ktorang buat perfomance time hari koko sabtu nie .

woahh (!) gila kentang jeaaa but dalam hati agak kecut . kahkahhkahh so , pagi tadi ktorang berlatih coz banyak lagi buat kesalahan sumee . ramai plak yg tak datang , macam S-I-O-T jeaaa . so , mana geng2 aku yg bawak handphone tu dorang call kawan2 aku yg sedap2 berlingkar kat dalam selimut . amboi ,sesedap hang jea nak tidok ehh . marah ni =..=

lagi sekali syazan buat tindakan yg tak boleh bla . act , dye tak datang sekolah . so , si sabri call la dye kat rumah . dye kata dye still tido lagi and sabri bagi dye masa 10 minit tuk dye bersiap then terus bergegas g sekolah . woahh (!) dashyat kott .sepantas kilat dye siap2 the datang sekolah . sumpah ktorang terkejut coz dye ni liat bangun pagi . dashyat la kau wann , hahaha time dye sampai jea semua geng2 aku tepuk tangan . bagi support kot coz dye sampai dengan sekelip mata . tabik spring skit , toink toinkk . haha

the bla blaa *malas cer :) petang tu ada practise lagi . haihh , penat penat . kalau tak turun berat badan aku memang bengang aku dibuatnya . seminggu ni aku tak ponteng sekolah langsung ? hebad tak aku ? wakakaka so , berlatih la kat tengah gelanggang basket ball . dengan hujan renyai-renyai . auwww , romantik plak . teringat aku kat amar , wakakaka and then dalam pukul 6 camtu ktorang da blahh . penat aku hari2 kena stayback , huhu sebelum aku lupa , aku ada video nak share . video time aku and the geng tengah practise . enjoy k and jangan gelak-gelak ! hee



take note : wish me luck for tomorrow . gegar lutut aku nak buat persembahan kat depan orang ramai , wakaka



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment