WHAT-THE-HELL --"



okay , aku tau perempuan memang suka kutuk belakang2 kan kan ? hahaha sama macam aku , wakakaka at least aku tak teruk sangat coz aku tau i'm not perfect (!) yeaahh but perlu ke? itu yang menjadi masalahnya sekarang . kau perfect sangat la nak kutuk2 orang semuaa . kadang-kadang pun aku terfikir , diri aku ni bagus sangat ke nak kutuk2 orang ? benda ni la yg selalu meng-ingatkan aku . and sebab tu aku selalu mengelak untuk join budak2 yg suka mengutuk orang . bila kita kutuk tu an , rasa macam bersalah jeaa . lebih kurang macam hipokrit lah . depan muka macam baik2 je belakang nauzubillah macam setan bak kata Cikgu Rudzidahh , hahaa cuba kau bayangkan , kau hari2 jumpa muka dye kat sekolah then bila kau kutuk belakang pasal dye an takpe kau rasa janggal ? OHMYGOSHHHH (!) lagi satu , sukahatimakbapaktirilakimak dye la nak buat apa , pakai apa , makan apa , yg kau susah apsal ? dye ada kacau hidup kau ke ? better kita jaga tepi kain kita sendiri ye anak anak . dye nak buat apa biar lantak dye lah . dye nak mati ke apa , bukan kita mati sekali betul tak ? dosa yg dye buat takdenya malaikat kanan and kiri kau nak catat kat buku kau . ingat tuh (!) eh eh , lagi satu . anda boleh tak jangan cakap tak serupa bikin . kau nak mengata orang macam kau tak buat jea benda tuh . aku malas nak cakap panjang , kang kau TERperasan ke or TERasaaa =..= aku just nak bagi nasihat . selain tu , apa yg aku membebel2 tadi pun aku akan guna sebagai pedoman . macam aku cakap tadi , i'm not perfect yee :) btw , aku ada lagu nak kongsi , hehe


NOBODY'S PERFECT
Miley Cyrus :)


TAKE NOTE : wahai perempuan , jangan baget boleh takk ? lagi satu tak baik mencarut ye . kalau kat blog sendiri takpe but kalau kat tempat public baik jangan . tak manis dipandang orang . kita kan perempuan kena jaga sikit tata susila tu . thank you dear coz sudi mendengar ceramah saya pada hari ini :)




thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment