budak 16 tahun da boleh kawin ?



guys , korang rasa budak 16 tahun da boleh kawin ke ? first word that i say is , OMGOSHHHHH (!) i can't believe it , LOL . aku ni kuno sangat kot sampai tak tau sume2 benda nie , haha sumpah aku terkejut gila tahap babeng (!) hahaha . first aku tgk kat blog kak Wanyy . aku rasa macam tak percaya . so , aku search blog budak tu an . haha then aku tgk entry dye pasal hari perkahwinan dye tuh . ya allah , memang betul kot . kau tak percaya ? click blog nih ..

KAK EMA

da tengok ? haha sweet kan dorang . maybe da jodoh kot , hee aku rasa kan kan . mesti spe2 yg da couple termasuk aku akan merasa sedikit tamparan tentang cerita nih . mesti da tak sabar2 nak kawin expecially kak
Kak Wanyy haha . sweet la dye dengan husband dye , wan . auww , sumpah aku jealous (!) hahaha btw , tahniah kak ema . cepat2 dapat anak ehh ? hahaha and semoga berkekalan sehingga ke anak cucu :)

take note : bila plak time aku nak kawin nih ? kahkahkahkahh :DD


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment