CRAZY AFTER PMR



ASSALAMUALAIKUM (!)
jawap jangan tak jawap , wakakaka


grrr , tau tak hari ni hari GILA sedunia ?
sbb apa ? meh aku story same korang korang nie .. =..=

18.10.2010
semalam aku tidur lambat dalam pukul 11 malam coz semalam an aku g dinner . so , tidur lambat . cikgu plak paksa pengawas PMR and form 5 datang sekolah hari ni . haihh , ikut hati aku memang aku tak nak g pun . tapi disebabkan hari ni pengetua baru nak datang sekolah aku , kami pengawas2 yg dipaksa datang terpaksa menjadi penyambut tetamu . DUHH (!) --" asal ada jea orang yg nak datang mesti pengawas yg jadi penyambut tetamu . bosan tau tak bosann ? GRRR --"

malam tu aku da set da jam nak bangun kul 5.30 pagi . esoknya plak jam aku berbunyi then aku tersedar . so , akibat mata aku still mengantuk aku set la jam kul 6.00 . nak tau aku bangun kul bape ? PUKUL 6.30 PAGI (!) duhh , lambat da aku . baju pun belum gosokk . haihh , memang keje aku mencarut jea la time tuhh . bila da bangun jea aku terus g gosok2 baju . perghh (!) seterika pun da macam cibai jea an . haiyoo --" so , gosok baju ala kadar jea . sumpah aku rasa nak mengamuk jea . bodoh bodohhh (!)

lepas da gosok baju aku g mandi . mandi pun gitu jea , wakakaka . pastu dengan sepantas kilat aku siap2 . huh dahsyat2 . kakak aku da blah g sekolah . yg macam sialnya kan , dye g bawaknya motor ego aku tuh . babi , aku nak g sekolah macam mana . nasib baik adik aku si syukri tu ada . lepas da siap2 adik aku tolong hantarkan g sekolah . haihh , bawak da lah macam pelesit doe --" . aku baca jea la apa yg patut an , mana la tau tak pasal2 kena langgar . wakakaka . sumpah laju gilaaaa . aku rasa macam tudung aku nak tercabut jea , bhahaha

sampai sekolah aku rasa macam aku ni sakai ayam jea . sumpah aku rasa nak balik (!) haiyyoo --" tapi tak boleh . mampus aku kena dengan mohan kang , huhu . pasti cikgu halau ktorang naik atas coz majlis untuk pengetua da nak mula . aku buat bodoh jea , huh aku duduk kat barisan kelas aku . pengawas yg lain sume da beratur . aku jea sorang tetiba sesat duduk , bangang (!) so , majlis pun berlangsung and bla bla bla . malas nak cite , bosannnn --" . tapi an an , pengetua tu macam familiar jea doee . macam pernah nampah tapi lupa kat mana , LOL

lepas majlis da tamat , ada program untuk pelajar from 3 . PMR kan da habis , so time to enjoy bebeyy :DD hari ni singing competition dalam bahasa inggeris . auwww , excited doe walaupun aku tak masuk , hehe so , cikgu arahkan ktorang masuk kat bilik seminar . nasib baik tak ramai sangat datang coz kalau tak memang macam sardin je lah bilik tuh , huhu . firstly , cikgu suruh ktorang duduk dalam group . aku satu kumpulan dengan ean,jie,filzah and fathin . buat la nama kumpulan sume and trademark . and bla bla bla . pastu cikgu bagi lagu . alah , yg macam budak2 tuh . then ktorang kena umah lirik dye .

aku,ean,jie mmg gila bersemangat la nak ubah . lepas da ubah sume ktorang g rehat . dalam kul 10.50 macam tuh ktorang masuk bilik seminar balik . then cikgu mulakan acara . mula2 group aidiel nyanyi . huhu not bad . then turn ktorang plak . aiyooo --" segan tahu (!) alahh , aku just buat bodoh jea . aku cabut spek aku then aku g depan . ean and jie ikut . woahhh (!) bersemangat jea doe . sambutan pun agak memberangsangkan , LOL pastu bla bla . group lain plak buat . duh , malas nak cite , hehehe .

selepas itu plak , bermulalah english singing competition . mula2 group budak kelas 3A . lagu you belong with me by taylor swift . time dorang nyanyi tu cikgu izmun panggil aku and the geng . dorang g aku tak . malas --" pastu bila dorang datang kat aku , dorang cakap yg teacher nak ktorang buat persembahan . OHMYGOD (!) tak prepare apa2 pun kott . time tu jugak la ktorang berlatih . alhamdulillah aku bawak buku lagu hari ni , hehe act aku and kawan2 aku yg lain suka memekak kat dalam kelas . guna buku aku tu lah , LOL

ktorang decide nak nyanyi lagu baby i love you by 1st lady . auww , berdebar2 . haha pastu turn iman and dyana . lagu apa entah . lupa plak aku . pastu turn budak 3A . nama lupa , aiyoo --" and then baru turn aku . bhahahahaha haih , segan la pulak (!) macam biasa aku kena bukak spek coz baru la aku tak nampak orang then aku takkan nervous . hehe auhh , akhirnya boleh jugak . first time dalam hidup aku nyanyi depan orang ramai , huhu aku pun tak tau la nape hari ni aku macam sporting and rasa berani semacam , sengal jeaa --"

lepas tu giliran dayana . dye nyanyi lagu my heart will go on by celine dion . lagu tu didedikasikan untuk 3 cekal member . auww , sweet la dayana (!) terharu plak aku :') pastu giliran aidiel . aku tak tau apa tajuk lagu dye , heee and bla bla bla . pukul 1.05 da boleh balik . petang tu aku g sekolah balik coz ada latihan menari dengan khalida . ktorang masuk BDP got talent hari khamis nie , huhu so , that all . blah lu , bubbyeee :)

take note : today is crazy day for all the people in the world (!)



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment