CAN YOU BELIEVE IT ?





OMGoshhhhhhhhhhhhh (!)

tu jea yg aku nak cakap sekarang nih . sumpah , nak jea aku sepak terajang sape2 yg berani fitnah JB nih . korang percaya ? der , of course aku tak percaya , haha . ishh , suka suki jea nak fitnah JB aku . act , benda ni da kepoh se-entero dunia tau tak ? kat sekolah aku pun orang duk sebok cerita2 pasal nih even kat facebook pun da kepohhh . siap tag2 aku segala , haha ni adek qoyie punya pasal lah . tag2 aku plak , ehhh --" aku plak yg jadi mangsa . ada ke patut dorang p tanya2 kat aku pasal video kerek nih . erghhhhh , HELLO (!) i'm not JB's girlfriee okayy ? hahaha korang rasa logik ke video nih ? eeee , dunia da maju lah . teknologi pun dah canggih . aku pun boleh tukar suara aku macam suara comel JB , haha elehhh , ni sume kes-kes dengki jea nih . podahhh (!) :PP jealous JB handsome ? haha kadang-kadang aku da naik muak dah bila orang tanya , "apa yg best sangat dengan JB tuh?" sumpah aku bosan tahap gabann --" nak jea aku tanya "apa yg best sangat dengan megan fox,angelina joliee and sume artis2 perempuan hollywood yg hot kat bumi nih?" huhhhhh , amik kauu (!) da lahhh , yg penting aku percaya dengan JB aku . heee teruskan usaha anda , JB (!) jangan peduli cakap manusia yg begitu tersangatlah jealous dengan kau . cehh , baget JB faham jea cakap melayu , kahkahkahkahh :DD

take note :
i you
Justin Drew Bieber (!)




thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment