I WANNA SCREAM ^0^



hell yeahhh (!)
PMR lagi satu hari , OMGoshhhh serious aku tak percayaaa bhai , hahahaha
meh aku buat conclusionn ...

selasa , 5/10/2010
BM paper 1 and 2 , agama
BM 1 okayy jea , BM 2 boleh lahh :DD
agama , nak mati . sume yg target tak keluar
tapi boleh lah jawap , hee

rabu , 6/10/2010
BI paper 1 and 2 , geografi
Bi paper 1 and paper 2 , not bad
geografi , aku rasa happy ? maybe sbb senag sikit kott
harap2 aku dapat A ;')

khamis , 7/10/2010
science paper 1 and paper 2 , sejarah
science paper 1 buat aku rasa happy . heeee
paper 2 buat aku sengsara
banyak beza tuhh , hahaha
susah nak mati (!) erghh , aku tak nak C doee :'(
sejarah , agak senang , hee

______________________________________________________________________________


lepas habis paper sejarah
keluar2 je aku dari dewan , aku terus tersenyum lebarr
and aku rasa nak JERIT gila babunn
tapi tak boleh , kawasan sekolah ouhh
serious , aku rasa HAPPY gila babii
aku pun tak tau la k-e-n-a-p-a
time SCIENCE paper 2 je yg meng-spoilkan mood aku :DD
kawan aku plak pandang macam nak makan je
salah aku nak happy ?
maybe sbb PMR tinggal lagi 3 paper je kott
bila keluar jea sekolahh , aku apa lagi
menjerit la ann , haha
KZ plak da start buat suara baligh dye tuhh
alahh , comel jea wehhhh :DD
I WANT FREEDOM (!)
goshh , aku tak sabar nak habiskan paper MATH and KH
MATH ? i hate it very very muchyyy :)
but i do my best and aku ada teacher yg super POWER
SABRI (!) heee
tiga hari cuti ni aku memang b-u-s-y
sebok menghadiri tuisyen yg dianjurkan oleh SABRI , hee
harap aku boleh improve MATH aku --"
serious , aku cuak gila babengg
doakan aku beb (!) :DDD
thanks kepada sape2 yg tak henti2 support aku
i love you lahh , muahhh :DD


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment