girl , can i bite you ? =..=



act aku tengah bengang dengan 2 orang minahh niee . haih , dye macam sebok menggatal dengan bf aku . mesti korang fikir aku nie gedik jea an ? grr , lantak lahh . kalau kau kat tempat aku an mesti korang rasa apa yang aku rasa . perempuan mana yang tak jealous bila perempuan lain menggedik dengan bf dye . kan kan ? sama jugak macam aku . kata orang cemburu tu tandanya sayang . huhu so , tak salah kita jealous asalkan jangan melampau-lampau . kalau tak hari tu jugak bf kau mintak clash , wakakakaka yeahhhh , and now aku nak story sikit kat korang . huhu

1) FIRST MINAH GEDIK


act , minah ni aku tak heran sangat . just ada ke patut dye tanya soalan macam tu ? cuba kau besarkan skit gamba tu . aku tau korang rabun dekat , bhahaha gedik kan kan ? grr , lantak lah . yang ni kira okay lagi doe . meh kita tengok orang yang keduaa . meh mehh :)

2) SECOND MINAH GEDIK

amar , amar , amar , amar and the geng , amar and the geng and unkown=..=

yeahh , minah lagi menyakitkan hati . act amar tak kenal pun minah nie . but sukahatimakbapaktirilakimak dye je nak letak gamba amarr . haihh , tak boleh bla punya minahh . nama folder album dye pun dah buat aku panas iaitu my lovely person . wah wah wahh , kau tak kenal pun amar nie sukasuki kau dye nak copy gamba dye then letak kat album kau . haihh , memang muka tembok jea minah niee . konon bila kau letak gamba dye kau boleh up la , popular gitu ? konon kau boleh famous lah ? haihh , mentang2 bf aku handsomee . bhahaha kau nak cilok gamba dye plakk . WHAT-THE-FAKE (!) bangga la kau sekarang bila sume kawan2 kau puji sampai kembang-kembang bontot kau ? podahhhh (!) minah gedik macam kau nie baik campak jea dalam laut tau tak ? biar mampus kena makan dengan ikan jerung yang gigi dye tajam lagi menakutkan tuh (!) haihh entah-entah an , mamat yang ada kat album kau tu pun kau main cilok jea gamba dyeee . nak yang handsome2 jeaa . macam SHIT jea kau minahhhh

perbualan antara aku dengan amar (mesej)

Amar : u tak on9 ke ? i ada benda nak tunjuk kat u la . mesti u sakit hati gilaa
Aku : tengah on9 la nie
Amar : cuba u search nama tuttt and u tengok gamba dyee
Aku : takde pun ?
Amar : try la check kat friend i

haihh , betul cakap Amar . memang aku sakit hati gilaaa . aku suruh dye sound minah tu dye tak nakk . haihh , sabar jelahh aku . suka la tu ada perempuan letak gamba dye ? =..= and then dye suruh aku plak sound minah tuhh . aku malas nak cari gaduhh . teruk nanti minah tu kenaa . kalau spe2 yang kenal aku , dorang tau la aku gaduh macam mana ? tu yang aku malas . so , aku just biarkan jeaa . act benda ni da lamaa . aku ingatkan dye dah delete ke apaa an ? mana la tau dye dapat hidayah ke ? LOL but bila semalam aku bukak still ada lagi . grr , aku malas nak layan minah macam tuhh . just waste my time la beb (!)

hey perempuan , wa nak nasihat sikit sana lu . tindakan kau ni salah tau tak ? suka suki kau jea nak copy gamba orang . haihh , nasib baik aku nie da insaf nak cari pasal dengan orang . asalkan kau tak kacau bf aku sudah la yee , hee :)




thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment