wait for you :')



hey , tak tau kenapa sekarang aku asyik fikir pasal dyee . otak ohh otak , boleh tak kau stop ingatkan aku pasal dyee . sudah la hidup aku macam ni . haihh , macam yang korang tau sekarang kan aku dalam proses memulakan hobi baru . baca novel , hehehe yang tak boleh bla-nyaa ayat dalam novel tu buat aku geramm . haihh , romantik sangat sehh . dan itu yang membuatkan aku semakin rindu dengan dyee . ya allah , kau kuatkanlah hati hambamu ini . hurmm :'( sumpah aku rindu dye . kalau da sampai ke satu tahap an , hanya msg dye jea yang boleh buat aku tenang . haiyoo --" macam orang angau jea aku nie . da lahh , dye tak balik pun sebab exam bukan saja-saja .

FOR YOU
even you takkan baca apa yang i tulis ni but it's okayy . i sokong you dari belakang :')
bie , gud luck exam ! i selalu doakan you tahu :) jangan asyik tidur jea kat hostel tuh . time belajar belajar ! insya-Allah kita akan jumpa lagi 2 minggu


TAKE NOTE : kadang-kadang aku jealous dengan sis Wanyy . sumpah sweet gila dye dengan husband dye , wann . btw , semoga berkekalan ehh sis :)


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment