TODAY , 11.10.2010


p/s : sila baca dengan expression excited and then baru korang boleh rasa feeling-nyaa :)

HELLO PEEPS (!)


i think you guys know what i want to say now , haha
macam yang korang da tau ...
PMR is over bebeyyyy :DD

let's sing together ...

tanggal 11 hari bulan
bulan 10 tahun 2010
merdeka merdeka tetaplah merdeka
ia pasti menjadi sejarah

tanggal 11 hari bulan
bulan 10 tahun 2010
hari yang mulia hari bahagia
sambut dengan jiwa yang merdeka

mari kita seluruh pelajar PMR
ramai2 menyambut hari kebebasan
say MERDEKA (!)
11 hari bulan sepuluh
2010
hari bulan diriku merdeka

MERDEKA MERDEKA MERDEKA (!) haha


lagu digubah oleh :aina tasha and me :)

jannah story :

meh , aku nak cerita sikit pasal hari ni . hee okay , pagi ni aku bangun pukul 6.30 pagi . goshh , lambat gila an ? da lah baju tak gosok , aiyoo --" ni la akibatnya bila tido lambat sangat . haihh then bangun2 jea terus gosok baju , mandi then terus blah g sekolah . pastu parking motor kat 7E . jalan sorang2 plak tu coz kakak aku tak sekolah hari nih , haha kesian aku :DD

sampai sekolah jea loceng da bunyi . fuhh , nasib baik doe . pastu beratur jap kat perhimpunan . dengar cikgu bebel2 jap , haha then masuk dewan . LOL exam math paper 1 sehh (!) gila cuakk . bukak2 soalah jea aku macam rasa nak nangis doe . erghh (!) quiet hard la jugak . --" lepas da habis exam , ktorang dibenarkan rehat . dalam pukul 10.30 ktorang masuk dewan balikjawap math paper 2 plak . woahh (!) quiet easy doe . haha banyak beza tuhhh . heee so , jawap la dengan selaju boleh . gila interesting jea doe soalan dye . HAPPY HAPPY :) lepas da jawap aku just relax . banyak masa lagi . hah baget macam pandai jea , aku siap lepak2 lagi .

*haihh , jannah jannah .
macam la kau pandai sangat dalam math .
tak geti2 ke semak ke atau buat apa yang patut .
hee , sorry . iklan ubat batuk cap ibu dan anak jap , hee

exam math da selesai . tinggal exam KH jea . so , ktorang lepak kat tempat biasa kat sebelah bilik media . makan2 sambil study KH . act sikit jea yang masuk otak coz excited gila nak merdeka . yang aina plak excited nak dapat balik hp dye . sbb hp dye rosak so baru semalam dye hantar kedai . sengal sengal --" pukul 2.15 ktorang da masuk dewan . jawap punya jawap . alamakk , susah jugak rupanya . haihh , menyesal tak study betul2 tadi . haha

lepas semua soalan aku da tanda , so kertas soalan tu aku tutup . finishh , aku malas nak semak . excited la (!) haha tinggal 10 minit baru aku semak , haha bagus anak aziz ni kan kan ? peduli apa aku , i just want F-R-E-E-D-O-M (!) yeahhh , haha lepas pengawas bagi kebenaran tuk keluar . apa lagi , semua berlari keluar . aku tak , aku g kat meja sabri coz nak tangkap gamba , LOL aku awal2 da cakap dengan sabri suh dye bawak camera hari ni , haha

lepas da tangkap gamba so ktorang da nak balik , hee kat luar sekolah apa lagi , ramai2 ah jerit MERDEKA (!) haha geng2 aku paling lambat balik , HOHO mana taknya jalan lenggang lengguk macam mak nenek , haha sampai2 rumah jea ktorang terus on9 . LOL aku nak online tapi kakak aku plak menyebok (!) sengal

that's all for today , TATA guys

take note : wa dah merdeka , lu bila lagi ? :)






thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment