YEAH (!) i'm free :)



okay , PMR da habis .
da lama aku tunggu saat2 nie
macam tak percaya jea
and da lama aku nak sebut perkataan ni
TIME TO ENJOY BEBEYY (!)


oh yeahh , akhirnya ...
haha
bila PMR da habis , mesti ramai yang da buat perancangan nak hangout kan ?
macam aku jugak , hee
nak tau perancangan apa yang aku dah
buat
let's check it out ...


1) hangout

aktiviti ni semua orang nak buatka
n .
so , tak payah heran la time aku g pavi ke an mesti jumpa budak2 sekolah aku --"

kali ni banyak gila request daripada kawan yang nak ajak aku kuar , macamm ...


- group K.I.T.A
-kawan kat fb
-kawan tuisyen

- with my boyfriee , hee can't wait . *ecehh , gatal (!) :P

haihh , pening plak otak aku

pokai la kalau hari2 keluar , haha

and and , ada orang tu da janji kalau aku dapat 2A ke atas nak belanja aku makan , haha

jangan buat2 lupa okay ?

2) jogging
woahh , ni best
ramai jugak kawan2 aku yang nak jog , hehe
almaklumlah , time nak exam ni ktorang tak makan ikut jadual

kadang2 time tengah malam pun still makan jugak , haha

so tak payah pelik tengok ramai budak2 DP jog kat the park yee :)


3) baca novel

goshh , ni paling best

korang percaya tak daripada awal tahun aku langsung tak sentuh novel haha , percaya la beb
so , sekarang ni aku nak lepas gian

so , jangan pelik aku keluar ke mesti bawak novel
i LOVE READING NOVEL VERY MUCH
and sudah semestinya novel2 akan dipinjam daripada aina

act dye pembekal novel
bilik dye tuh da macam library da aku tengok , haha


4) manjakan
muka anda
oh yeahh , ni pun best

hari2 aku nak pakai bedak sejuk , wakakaka

muka aku da naik jerawat lah haihh ,
ni sbb tension punya pasal

takpe takpe ada masa nanti aku nak lumurkan segala benda yang berkhasiat kat muka aku nih , haha


5) online online online
yeah , ni pun best

walaupun time exam hari tu aku still online an
t
api aku nak online jugak , wakakaka

weh , kiah (!) *my sis
time aku dari pagi hingga malam , ada paham ?
kau tu SPM better kau duduk diam2 and study
wakakakaka , gila kejamm :DD


6) keep blogging
YEAH (!)
korang suka la kan ?
ecehh , macam ada orang jea yang baca blog aku yang sakai ni --"

pape pun aku akan cuba upate blog hari2 okay
elehh , aku duduk rumah pun bukan buat apa2
menghadap computer jugak , LOL

dah dah (!)

aku penattttttttttt

CHOW

take care ya guys :)

take note : haihh , busy aku mengalahkan PM jea wehh --"



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment