TRIP TO UPM :)


date : 27.oct 2010
time : 9.00 am - 12.30 pm
venue : UPM-MTDC techology centre , Serdang

hey , as you guys know yesterday my friends and i have a trip to UPM . auwww , sweet memory lah (!) okay , let me story what happened yesterday :)
____________________________________________
_____________

malam tu aku da siap gosok baju sume . rajin kan aku ? act aku paling m
alas bab2 mengosok baju nie doee --" . aku tak tau kenapa aku punya la bersemangat nak pakai baju kemeja pengawas untuk esok . fyi , aku paling benci pakai baju kemeja pengawas coz panas bhai . selalunya aku pakai baju kurung jea but tak tau la kenapa semalam aku excited gila nak pakai baju kemeja tuh , hahaha

esoknya aku bangun pukul 5.45 pagi . mandi , siap2 then keluar rumah puk
ul 6.35 . semalam aku g sekolah naik bas . malas aku nak naik motor kang koyak kain aku . hahaha fuhh , nasib baik si KZ ada kalau tak alamatnya sorang2 jelah aku , hehe and buat first time dalam hidup aku abang bas tu hantar ktorang budak2 BDP g sekolah sampai betul2 kat depan pintu masuk SMKBDP . woahhh , bapak best jeaa . terasa macam VIP plak doee . hehe act benda ni da banyak kali berlaku just aku jarang naik bas g sekolahh . so , aku tak pernah melalui pengalaman macam nie :)

pastu lepak2 jap dengan budak kelas cekal then beratur . hari tu ada majl
is bulan bahasa . so , ada acara rasmi lahh . haihh , sebok jea padahal ktorang da nak g UPM pukul 8.00 . and then ada ucapan , persembahan bla bla bla . grr , bosann (!) =..= dalam pukul 8.30 acara tamat . spe yang pegi UPM diarahkan suapaya beratur kat depan padang . apa lagi , berlari la ktorang budak2 cekal g kat padang . macam budak2 jea , haha

lepas da beratur , cikgu suh ktorang naik bas . as
usual aku duduk sebelah aina . ean and jie duk depan aku . mula2 jie lambat doee , geng KITA da risau takut jie tak sempat sampai . tapi sempat jugak , hoho even dye sampai sekolah tepat2 pukul 8.30 . hahaha safwan,KZ,sabri duduk belakang . dalam bas sempat lagi aku baca novel , bosan sehh (!) sampai sana jea sume jakun , LOL tak la berapa best sangat coz semuanya berkenaan ICT , universiti , kolej and so on .

yang paling bestnya time da sampai tu ktorang ada perjumpaan dengan
kakitangan kat situ . then ktorang kena masuk bilik mesyuarat . kecik jea bilik dye but best wokk (!) aku asyik2 main dengan microfon jea , hahaha baget macam CEO syarikat la konon , hahaha sumpah macam jakun . safwan lagi dahsyat time aina tengah cakap mesti dye on kan suis mic tu then akan dengar dengan jelas suara aina . hahaha jahat gilaa safwan (!) haha grr , memang best lah (!)

mic dye lebih kurang macam ni . alah untuk meeting punya tuh , hahaha

pastu ada career talk dengan En.Wan Ahmad Masuwaradi B Dato' Wan Abdul Wahab . best ouh (!) bincang pasal cita2 . and then ktorang boleh pegang IPAD dye . woahh , first time dalam hidup aku , kahkahkahh :DD

click picture for large
cehh , wa nak bangga sikit boleh . huhu :)

then huhahuha kat sana . bla bla blaa . dalam pukul 12 lebih ktorang da chow , huhu thank you akak2 and abang2 kat UPM , hehe ktorang takkan lupa nasihat enc
ik wan ahmad , jangan berputus ada . kalau jatuh cepat2lah bangkit semula , JYEAHH (!) lepas da sampai sekolah ktorang decide nak lepak jap kat ayamas . bolah plak buat photoshot kat dalam kedai tuh , LOL takpe , time ni la nak gedik2 . lepas ni da tak boleh coz masing2 busy dengan hala tujuan masing2 . ye dakk ? bhahaha

lepas da gedik2 kat sana , aku and aina lepak kat umah eann . kalau dudu
k rumah pun mesti aku da bosan tahap gaban (!) better lepak luu , huhu nak tahu ktorang buat apa ? hehe ktorang tgk moviee kat PC eann . cite hantu bhai . tajuk jea drop me to hell . woahhh (!) seram siakk , terjerit-jerit aku ngan aina kat situ , wakakakak and cite dye gila disgusting . mau muntah hijau aku doe --" serious aku cakap , haishhh geli tau tak geli ?

dalam pukul 6 lebih baru aku balik . merayap je keje anak aziz nie .
hahaha lek ahh , PMR da habis la der (!) now , we have to party like the end of the world . ehh , tu bukan lagu jay sean 2012 tu ke ? kahkahkahkahh . that's all for todayy . see you later buddy :)

gamab tajaan daripada TOKRIEDIK aka tok arie (sabri) gedik , LOL

K.I.T.A
BGOC
auww , we are cute right ? bhahahha just joke LOL :)
bye bye UPM . nak balik dahh :)
SHOW OFF beg . motif ? i don't know . ni idea gila sabri , haha

UPM ROCK (!) WOAHOOOOO




thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment