SWEET LIKE CANDY ♥


click picture for large :)

auwww , sweeeeeeeeeeeeeeetkan ? LOL jangan jealous okay hunny bunny sweety cuppy cake ? bhahahahaha . first time baca aku rasa kaki aku macam tak jejak kat tanah hee , bhahaha nampak sangat tipu , LOL benda ni la yang selalu buat aku senyum sampai ke telinga , haha btw , bagi spe2 yang tengah hangat bercinta *konon lah , mau muntah hijau aku doe =..= cuba korang try tanya benda ni kat korang punya partner . mesti korang rasa kaki korang tak jejak kat tanah , hahaha shit , apa yang aku merepek nihh --"

________________________________________________

semalam aku mimpi dye , huhu what a nice dreamm (!) tak berlaku apa2 pun . just boleh dikatakan dalam mimpi tu aku tak hiraukan dye langsung . se-se-se-se-ngal --" see , betapa bodohnya aku ? LOL pape pun , tu just dalam mimpi . bukan realiti pun okayy . kalau betul la terjadi tak sampai hati aku nak biarkan dye macam tu je , huhu


only two weeks . huhu can't wait for it :DD



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment