black and white :)



hello peeps (!) aku nak story sikit pasal hangout aku semalam . macam biasa mula2 tu act nak amik baru kelas jeaa . but aku mana boleh kalau pegi satu tempat jea . so , sebelum ktorang g cm aku dengan kawan-kawan aku g ts . sje lepak2 and sambil-sambil tu aku temankan kakak aku beli baju untuk jamuan PSS :)

malam tu aku da warning dengan kawan2 aku suh datang awal . aku nak pukul 10 pagi dorang da terpacak kat depan pintu rumah aku , kahkahkahhh . kejam an ann ? woahh , tak pasal2 jadi sifu dan tongga , sengal --" and boleh plak safwan suruh ktorang pakai mengikut tema . tema dye mesti la black and white an . tak tau la kenapa mesti tema taik cicak nih yang menjadi perhatian , haha . and then , macam biasa pagi2 aku da bangun . mandi sume but dorang still tak sampai , ngek tol ! hahaa aina yang sampai dulu , huhu bagus aina . keep it up (!) haha

dalam pukul 10 lebih baru ktorang gerak . ramai jugak yang join . antaranya aku,aina,sabri,safwan,kz,kakak aku and member dye , bro aidil . so , mula2 g ts dulu . lepas kakak aku da jumpa baju yang dia idamkan , cewahh . ktorang pun berpecah . aku dengan geng aku . dye dengan aidil , dok dating dua2 . hahaha . just kidding , marah bf abang ipar aku . haha

so , lepak kat tempat biasa but ada orang dating plak kat situ . macam siakkk (!) =..= last2 ktorang g tempat yang sama but tingkat 9 . hoho memekak kat situ sambil minum cool blog . duh againn . mana tak kepala aku ni asyik pening jea , bongek =..= as usual buat plak photoshoot kat situ . hahahaha

lepas da huhahuha kat situ , ktorang bla . meet balik kakak aku . dalam pukul 3 baru g cm nak amik baju . sampai sana uncle tu kata tak siap lagi . pukul 7.30 baru baju sampai . duhh , penat tunggu . mula2 duduk kat tangga cm tu . mata plak ngantok . sempat plak tidur kat bahu kz , kahkahhh . then aina kejutkan aku , dye kata orang lalu lalang sume usha . arghh (!) malu malu -_________-

then sambung tidur kat bahu aina , hee thanks bebeyy (!) lepas da puas tidur ktorang g jalan2 jap kat situ even da berpuluh kali ktorang round . bosan bosann --" dalam pukul 8 still tak siap . last2 ktorang lepak dengan anak uncle tuh . kebetulan anak dye tu tgh bukak fb , hoho jelez aku , mana taknya satu hari suntuk ktorang tak on9

perghh (!) anak uncle tu mmg sporting gilaa . boak-borak sampai tak ingat dunia . sampaikan bie aku msg pun aku tak perasan , hoho habis satu kedai tu dengar bunyi bising ktorang jea . sis tu sempat plak tunjukkan enemy dye . kenalkan bf dye , orang2 yg hot kat sekolah dye , hahaha but guna fb jelah . and yang paling tak boleh blanya mak safwan and aina tak habis call dorang . kau tau time tu da nak pukul 9 dahh . lambat gila wa cakap sama lu . mana mak dorang tak risauu

thanks god mak aku tak call pun . tapi dalam hati ada jugak rasa risau . takut kena bebel jea doee , haha dalam pukul 9 lebih baru ktorang balik . tu pun tergesa-gesa sampai kena sound dengan pakcik guard kat cm tuh . aiyoo pakcik . fahamilah sikit ktorang g . ktorang tak nak buat mak bapak risau , hoho ceh , ayat . penuh dengan ke-poyo-an . ah tidakk , nanti cikgu nafsiri marah . suka suki jea tambah imbuhan . memang perosak bahasa betul lah (!) bak kata cikgu , bahasa jiwa bangsa . tetiba , hahaha =..=

nasib baik bas ada . da lah time tu hujan , sumpah kesejukkan ktorang kat dalam bas tu . aina tak habis2 membebel sebab sejuk sesangat . haha sampai rumah jea da pukul 10 malam . nasib baik mak aku tak membebel . balik rumah terus makan coz da kebulur sangat . pastu on9 jap , chat dengan bie saya tuh . kacau2 dye sampai dye bengang , haha sorry bie :DD

dalam pukul 2 pagi baru tido . hebat tak saya ? ohh , saya memang hebat . thank you :) that's all . malas nak tulis panjang2 . kang kakak aku membebl , LOL bye buddy :)

sempat plak pose , haha btw tempat ni area2 rumah aku jea :)
ni la akibatnya bila takde keje nak buat
sabri handsome kan kan ? suka tengok dye pakai vest , ala2 waiter gitu , kahkahh
[ jangan marah sab :) ]
jie , time bila plak kita nak g keluar sama2 nih . selalunya engkau jea yang takde , adoi =..= bila ean takde sabri plak takde . bila sabri plak takde ean plak ada. btw apa yang aku merepek nih ? fuckk =..=


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment