CARA MENGHILANGKAN BOSAN :)


this is what we call happy family :)

pagi tadi mak aku tetiba panggil , dye ajak aku temankan dye g kedai Hari-Hari kat balakong tuh naik MOTOR . aku pun cakap , what ? nurul da lah takde lesen kang tak pasal2 kena tahan , hoho mak aku ni macam nak merasa bayar duit saman jea , LOL bincang punya bincang ktorang decide nak g masjid jamek jeaa . hoho so , siap2 dalam pukul 11 lebih ktorang da blah . naik bas kat simpang baiduri then turun kat maluri

amik tren kat maluri pastu turun kat masjid jamek . boleh plak sesat j
ap kat situ , kahkahkahh . almaklumlah , first time g masjid jamek naik LRT . selama ni naik kereta jea g dengan ayah aku but hari ni ayah aku keje . so , terpaksalah berdikari sikit kan . hoho . kau tau , rambang mata aku tgk barang2 kat sana . perghhh (!) tambah-tambah lagi bila nampak shawl yg cantik-cantik gila tahap babun . aiyoo =..=

sabar jelah an bila nafsu shopping menguasai diri aku nih . aiyoo --" jalan-jalan jap . then sempat plak beli shawl . nasib baik mak aku bermurah hati nak bayarkan . hoho
mana taknya aku g sana sehelai sepinggang . means tak bawak duit la ngek , hahaha . habis melayang 50 hinggit mak aku beli 2 shawl and satu inner . hoho thank you mother (!) ^0^ jalan-jalan lagi sampai kaki pun da naik letih , kahkahh shawl dye lebih kurang macam ni

l
l
l
l
V

dan jugak macam ni

l
l
l
l
V

[ tak sabar nak try , hahaha ]

pastu g plak kedai Hari-Hari . shopping sikit , hoho lepas da bayar benda tu sume baru mak aku perasan yang duit nak balik da tak cukup . bhahahaha tulah , shopping tak ingat dunia . main amik then bayar, adoi , sengal tul . apa lagi , menggelabah la ktorang fikirkan idea terbaik nak sampai rumah . mula2 nak suruh pakcik aku amikkan coz dye duduk area2 KL jea . mak aku plak tak nak , adoi --"

last2 ktorang call ayah aku , ngeheee nasib baik ayah aku keje kat area2 KL jugakk . kakak aku call just nak suruh ayah aku hantar duit jea , hoho sambil tunggu ayah aku kat depan balai polis masjid jamek an , buat first time dalam hidup aku lihat fenomena tersebut . nak tau apa yang berlaku ? act , time tu time untuk kaum lelaki menunaikan sembahyang jumaat . punya la berlambak manusia kat sana yang nak sembahyang berjemaah .

tak cukup kat depan masjid tu , ada jugak yang solat kat tepi kedai . masyaallah (!) terkejut beruk aku doee . haha aku menanyakan kepelikan aku kat mak aku . mak aku cakap kat mana2 pun boleh sembahyang asalkan boleh dengar apa yang imam baca . woahh (!) aku memang tabik la kat dorang . sempat menunaikan perintah allah even dalam keadaan yang sesak . yelah , time tu orang ramai sume tengah busy shopping kan lagi2 hari ni hari deepavali . keadaan pun agak sesakk , huhu

okay stop cite pasal solat jumaat , hoho . ayah aku sampai then bagi duit sume pastu blah balik g kat station LRT masjid jamek . bolah plak time tu semua lapar kan kan . so , ktorang g TS makan KFC , haha naik LRT kat masjid jamek then turun kat Hang Tuah . terus menuju ke KFC di tingkat bawah sekali , hoho . makan2 , sembang2 . pastu g cosmo world . tgk orang main rolller coster . auww , suka tengok dorang menjerit , hoho

lepas da penat berjalan sampai kaki pun da sakit gila nak mampus terus g cool blog . wajib singgah kalau g TS , hahaha kat tempat lain pun sama act :) order chocolate blog , auww favourite doe . hehe lepas ba bayar bla tunggu bas . bas sampai terus naik , hoho kakak and adek aku , amirah tak terlarat nak menghabiskan cool blog tuh . so spe lagi yang menjadi mangsa ? aku lah (!) aku yang kena menghabiskan air tuh . but it's okay , aku suka tau tau . huhu

habis semua aku bedal , kahkahh . sampai rumah je terus diserang sakit kepala . maybe minum cool blog tu banyak sangat kot . hoho adoi , berdenyut-denyut kepala aku siakk (!)memang padan muka aku kan ? huhu okay , cite abes . kau boleh blah sekarang , hoho
perbelanjaan hari ni ditanggung bersih oleh my mum , hahaha :DD


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment