goodbye template Leelou blog :')




hey guys , long time not see right ? sorry coz aku private blog tanpa notis ataupun pemberitahuan , huhu . aku just sempat bagi tau dekat status fb aku jeaa . so , bagi sape2 yg tak add aku tuhh . hahaha mesti korang rasa macam nak hempok2 je lappy korang coz tak dapat bukak blog aku . cewahh , baget macam blog aku ni best jea , wakakakakaka . sesungguhnya aku sudah mulai bosan dengan template lama . kejam tak aku ? auwww , thanks :) so , aku telah membuat keputusan yang sukar iaitu dengan menukar keseluruhan blog . haha . so , macam mana ? not bad la kann , haha aku bukan pro sangat nak edit2 blog nihh . baru peringkat amatur beb . aku just banyak tgk tutorial blog orang lain jeaa :) but aku memang suka gila-gila tahap gabann dengan perubahan blog aku . haha takde la macam orang kuno guna template je kan kann ? amboi , bila blog da lawaa nak kutuk template plakk kann . haha jom tgk blog aku yg lama

l
l
l
l
V

gelak la sikit , kahkahkahhkahh . lihatlah betapa kunonya saya . huhu sekarang saya dah maju woahhhh . tepuk tangannn (!) thank you thank youu . *terserlah kepoyoan jannah , auww

hahaha , kau tau . bukan main susah aku nak buat header tuh . derr , lagi2 aku ni agak kuno nak guna photoshop , photoscape segala jadah ni la kannn . harap je da download but tak pakai pun , haha harap korang suka la dengan perubahan ni . lepas ni maybe aku da takkan dengar komplain , yang blog aku ni berat lah . sampai stuck lappy kesayangan korang kann . act tengah perli someone , huhu and harap2 lepas ni makin ramai la yg melawat blog aku . hoho ada hati , hakk tuihhhhhhh --" so , that's all for todayy . kiss skit , muah pipi kanan , muah pipi kiri . toodles
awat ayat aku hari ni gedik semacam ? HOHO ( tiru cara datin2 gelak )




thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment