mimpi itu mainan syaitan


auchhh , tajuk hot ala2 cili padi kampung atuk aku jea doe . please jangan herann . jannah memang suka merabann yee kakak2 , adek2 , abang2 , makcikpakcikk . penyakit ini berjangkit daripada sis Ailyl Rozanna , Nurul and Fatin Liyana . hoho fyi , dorang ni memang pakar dalam dunia blogger . mehh , ramai2 kita tabik spring sikit kat dorangg . btw , dorang nih fashionable . kalau bab dressup , aku rasa kalah Dato' Siti Nurhaliza beb , kahkahkahhkahh btw , aku lagi interesting dengan sis nurul tuhh . dressup dye lebih kepada old fashion ataupun orang sekarang panggil vintage . cewahh , cara aku cakap ada bakat nak jadi fashion designer tak ? hoho jom ramai2 kita terjah blog dorang . eh ehh , sebelum tuhh , aku nak kasi korang usha gamba hot dorang dulu . heee

l
l
l

l
l
V



stylo gila kan kann ? jealous nihhh , huhh =..=
act ada satu lagi blog yang aku suka lawat . nak tahu ? jom jomm


l

l
l
l
l
v




[gamba ada link]

sis sheaa , princess of old fashion . haha act blog dye dalam bahasa london . memandangkan aku ni tak berapa nak reti bahasa orang puteh ni , so aku just usha gamba2 dye jeaa . tip top bhaii (!) aku pun gerun tgk cara dye dressup . mau orang ingat aku ni orang gilaa coz pakai yang bukan2 , kahkahhkahh . btw memang tabik la dengan sis shea coz berani dalam ber-fashionn . hoho

_________________________________________________________

you know what , kita da lari tajuk tahu ? derr , kan aku da cakap . aku kuat merabann . lain nak cite lain yang aku storyy . what-the-heckkk (!) =..= okay , back to the storyy

semalam aku mimpi . lupa la plak mimpi apa but yang aku ingat pasal kawin ? daaaa~ kejadahnyaa ? haha awat la gatal sangat anak aziz ni mimpi yang bukan2 ? bhahahaha act aku dengan amar pun ada story2 pasal kawin nihh . hoho jangan fikir lain okayyy . okay , let me story from A till Z
me : bila abang u nak bertunang ?
amar : haha , yang mana satu nih ?
me : dua2 da ada rancangan nak bertunang ke ? haha
amar : takde lahhh . abang i yang first jelah yang da merisik . tapi an kalau dalam islam merisik tu da kira bertunang dahh
me : owh , yeke ? hari tu i tgk kat fb , dye cakap kalau lelaki tu da bagi tau kat perempuan tu yang dye nak jadikan perempuan tu sebagai isteri , da kira bertunang .. betul ke ? *ayat keling --"
amar : entahlah , tanya la abang i , hehe . eh u tanya ni kenapa ? da tak sabar2 nak bertunang ea ? haha
me : eeee , takde keje . salah ke i tanya ? haha
amar : haha , takdelahh . mana ada . hehe tettttttt .. [sensored] kanak2 bawah umur tak boleh tahu . bhahaha

amik kau jannah oii . kan da malu sendiri . bhahahahaha
btw , jealous gilaa aku dengan sis nihh

l
l
l
l
l
V


[gamba ada link]

alahaii , sweet kan kan ? dulu aku ada story pasal sis ema nih . kalau tak baca lagi , click this . and now , dorang da jadi suami isteri selama sebulan 3 minggu . auww , bak sini tisu . mau menangis aku . hoho boyahhhh (!) buatpe nak nangis . kita sebagai remaja masih jauh lagi perjalanan . cewahh , tak pasal2 aku da bertukar kepada kaunselor . haha maybe dah jodoh dorang kan . huhu . okay , that's all for todayy . penat aku membebel . haha bye :)


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment