haram jadah =..=



tajuk agak kuang ajar . memang (!) aku tengah berapi je nih . grr , rasa nak menyumpah-nyumpah orang yee . spe volunteer ? free-free je aku maki kau , nak ? meh sini . adoi , bengang gilaaa aku (!) act cite dye macam nih ....

tadi aku on9 facebokk macam biasa . tengah huhahuhahuha dengan kawan2 aku , aku tgk amar on9 . what ? sekarang dye ada kat hostel macam mana dye boleh on9 . da sah2 la orang lain on9 kan . so , aku try tegur budak tuh . aku cakap ..

aku : hey , ni amar ke ?

dye just senyap , no reaction

aku balas lagi ,

aku : hello , i'm talking to you

macam fuck , dye still senyap

perghh (!) menyirap aku sehhh . aku ingatkan aku sorang je tau password and email fb dye . rupanya orang lain pun tau . maybe kakak angkat dye or someone else yang aku tak kenal . budak tu pun satu , at least jawap la . ni macam pekak je tak nak balas . lu goy ke ? haram jadah betul . sape takk bengang an ? haihh , kan dah betambah dosa aku duk kutuk-kutuk orang . so , bye . chow lu =..=
wa just nak tau lu sape . wa tak makan orang la bongek . yang lu takut sangat aphal ? --"







thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment