suddenly i like you very much :)


and kau tau betapa susahnya aku nak cari gamba dye yang bersopan sikit . semuanya menampakkan tutttt (sensored) , hahaha nasib ada yang sopan sikit . tu pun tak berapa sopan sangat , kahkahkahhh -_____-

MARIAH CAREY :)

auww , sumpah lagu dye semua best-best gila nak mampus . aku pun tak tau la kenapa aku boleh sukaa dengan dye , hahah btw , aku memang tabik la dengan dye nih . ska gila dengan lagu dye , hoho expecially ,

we belong together
act aku ada letak kat blog dulu . sekarang ni aku dah tukar lagu yang lain plak . favourite aku jugak doe :)

i want to know what love is
auww , lagu dye sweet gilaaaaaaaaa !

banyak lagi lagu dye act . always be my baby pun best jugak doe . kawan2 aku pun pelik macam mana aku boleh minat lagu dye coz lagu dye semua berunsur cintan cintun punya , kahkahkahh , silaa muntah ye kawan-kawan . kalau nak dengar lebih lanjut korang boleh search kat youtube ye . berlambak lagu dye kat situ , hoho till then , bubye guys . ngantok sehhhh (!) --"
korang dengar la lagu dye sampai muntah , hoho



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment