nothing to say --"


[ suka tengok gamba budak kechik pegang tangan . tak tau la kenapa , huhu]

aku tak tau nak cakap apa . just sumpah aku rindu dye gila-gila . so , macam biasa bila rindu gamba dye jelah yang boleh aku tengok . hurm , nak harap dye call ? entahlah , maybe dye busy kat sekolah . aku tak kesah act . biasanya time2 macam ni aku da terbiasa mesej dengan dye sebelum tidur . hoho entah lah , tetiba duduk sorang2,malam2 buta ni buat aku teringat kat dye . aiyoo --" dengan lagu slow habis sumpah sayu je hati nih . bie , i miss you tahu (!) :'( nak tau lagu apa yg aku dengar sekarang ?

l
l
l
l
V

[ cuba try dengar]

adoi , sweetkan lagu dye :'( rasa nak jerit je wehh . adoi , aku benci la bila sentimental macam nih . jiwang2 nih , aiyoo --" benci tau tak benci ? and now pun aku da semakin sensitif . pantang ada orang sakitkan hati aku memang tak pasal2 kena sound . aku tak suka touching . rasa macam gedik jea . dengan amar je aku pandai touching but itu pun tak selalu . macam yg aku cakap tadi , macam gedik jea . aku merajuk tak lamaa . sekejap je dah okay . elehh , yelah tuh (!) hoho :DD weh , ada cite hot nih . hari tu aku tgk blog kak Niss , baca satu entry dye nih . adoi , ada satu video couple sedang bermesra-mesraan . sumpah jealous wehh , nak tgk ?pandai2 la scroll bawah kawan :)

l
l
weh , jerit sikit . jealous gila nih =..=
[muka protes]
l
l
V



adoi , jealousnyaa . geram tahu geram ? btw , i loikeeeeeeeeeeeee . sumpah sweet . perempuan tu pun comel . bf dye plak cutee . memang padan la wehh . sama2 cute . macam merpati dua sejoli . okay , aku dah merepek , please stop it =..=
__________________________________________________

tadi aku chat dengan bff aku , aaina tasha bte nasarudin . amik kau , siap bagi nama penuh , hoho macam2 benda la ktorang borak . sorry fyi ktorang msg je , hoho takde kredit nak bergayut lama-lama kat hp . telinga pun boleh rosak . tetiba plak masuk bab science , haha salah satunya benda ktorang cite of coz ar pasal aku dengan amar . okay , kawan aku ni ada satu cite iaitu ingin menjadi penulis novel , hoho and and dye paling suka berangan . sbb tu nak jadi penulis , kahkahhkahh . so minah ni kira kuat mengelamun jugak la . sama macam ean , haha

so , boleh plak dye buat satu cite pasal aku dengan amar . macam2 benda la dye merepek . korang tak yah tau , hahaa maybe aina yang membuatkan aku rindu dengan dye . sengalnya aina (!) :P btw , aku bersyukur dapat member macam kau . tak memeningkan kepala . hahaa tak lama lagi bitrhday dye . bangga2 je kau an ? berpuluh ribu kali kau ingatkan aku . padahal aku memang ingat birthday kau . da set pun kat kepala otak kau nih , hahaha insyaallah aku belikan kau cupcake comel okay sayang ? kita sambut dua-dua jea , hahaha kira okay la kan ? cupcake tu comel macam kau , hoho

see , aku da meraban kat sini . act aku penat sebenarnya nih . satu hari aku kemas bilik aku yang da macam ladang kambing . sampah berterabur sana sini . almaklumlah budak2 pmr and spm macam aku dgn kakak aku mmg busy . takde masa langsung nak kemas bilik . semalam plak tergerak hati aku nak kemas bilik . semalam pun aku tak tidur kat bilik , aku tidur kat ruang tamu . tak sanggup aku tidur kat bilik sendiri , sengal punya anak aziz nih . nasib baik mak aku tak bising , hoho

kakak aku plak sesedap rasa tak menolong . dye pergi jamuan pss . haha tak se-hot jamuan pengawas lah . cehh , bangga2 je aku . ish ishh , tak baik mendabik dada jannah oii . tuhan marah , ngehee . heyy , kau tau aku tak cite lagi pasal jamuan kelas aku kan kan ? sorrylah beb aku busy bhai sejak akhir-akhir nih . nak tau aku busy apa ?

l
l
busy membaca novel , kahkahhhkahh
l
l
V


adoi , cite dye memang superb wa cakap sama lu . hoho second favourite novel aku . yang first andai sudah takdirnya . yg tu memang buat aku meleleh air mata kau tau . yang ni second . sama superb dengan cite cinta kau da aku . kan aku da cakap aku semakin sensitif . jiwang pun ada jugak , aiyoo gedik gedik so , that's all . sekarang da nak pukul 2 pagi dah . btw tak sabar nak tunggu hari isnin nih . amar balik bhai , huhu so , chow dulu . muah sikit , muahh muahhh :-*
me : bie bie , boleh tak kita jadi se-sweet couple tuh ?
amar : tak boleh . berdosa la sayang oii

p/s : this situasion is just my imagination . not real okay ? aku pun tau perbatasan antara lelaki dan perempuan . berkat tunjuk ajar ustazah syafini , huhu thanks ustazahh



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment