outing ler , adoyaii =..=




normal la kan bagi budak2 lepasan pmr macam aku ni hangout ? hoho so , semalam aku dengan geng aku cadang nak g amik baju kelas . suka la kau an budak2 cekal . aiyoo --" dalam pukul 9 pagi aku da siap2 . ktorang janji nak g kul 10 pagi and berkumpul kat rumah aku . tapi batang hidung dorang pun aku tak nampak . aina sorang jea yg da sampai . sempat lagi aku main2 dengan sofea and safwan . auww auwww , dorang comel (!) XD dalam pukul 10.30 ean and kz da sampai . pastu blah ar g tunggu bas sume . otw nak g kat simpang baiduri , ktorang baru teringat kat safwan .

ean msg dye yg dye nak join ke tak . pastu dye kata dye takde transport then dye suruh aku g amik dye naik motor . haihh , time aku da kuar baru nak cakap . sengalnya safwan ! nak dikatakan cite motor aku takde coz adek aku si syukri tu da bawak lari g sekolah dye . aiyoo =..= masalah masalah ! so , ktorang decide nak mintak pertolongan ayah ean . fuhh , nasib baik bapak dye nak amik si safwan . so , ktorang g cm naik kereta ean . sebelum tu g amik safwan dulu kat bukit belimbing .

dalam kereta boleh plak ayah ean tanya itu ini . perghh (!) sampaikan isu dunia pun di perdebatkan . macam2 benda la ayah ean nasihat . sampaikan aku rasa macam dah sakit telinga dengar . hoho sampai cm terus g kedai uncle tuh . part ni sedih , baju tak siap lagi . aiyoo --" hari sabtu baru siap . haih , buat penat jea datang . disebabkan hari masih awal lagi , ktorang g ts nak lepak . hoho amik bas kat depan mydin and naik SJ . euwww , bapak geli coz banyak bangla . LOL

baik naik lrt lagi bagus ! huhu sampai TS terus g KFC . perut pun da lapar bebenar . patutlah lapar coz da mmg time lunchh . lepas da order sume aku dengan ean nak g basuh tangan . lepas da basuh tangan otw nak g meja ktorang boleh plak terserempak dengan ex aku . adoi ! malu malu =..= kenapa mesti jumpa dye kat sini ? kenapa mesti dye makan kat kfc , time yang sama dengan aku ? perghhh ! mau gugur jantung aku ni doe , hahaha

but aku buat donno jeaa , haha makan2 , sembang2 pastu bla . pastu ktorang jalan2 jap kat kedai cenderamata . untuk kali yang ke dua boleh plak jumpa nu'man and the geng . kak syahirah , and spe entah nama kakak lagi sorang tuh . haha lepas da cuci mata g plak cosmo world tangok orang main roller coster . woahhh ! bapak cuak jea tengok dorang . hahaha best ouh tengok dorang menjerit bagai nak mati , LOL untuk kali yang ketiga , boleh plak jumpa syahiran and the geng . hahha sengal gila , berapa banyak untuk kali untuk kali dahhh =..=

then , ktorang g cari cool blog . otw nak naik lif boleh plak jumpa syahmi , indera and sume2 tuh . hahaha see, ramai gila orang yang aku jumpa semalam . haha ni mulut masin safwan la ni . dye kata mesti si syahmi and indera datang ts . adoi, kelakar betul ! hahaha then ktorang g cool blog . favourite aku , hahaha dorang pun terikut-ikut jugak . lepas da beli ktorang da nak blah . time tu pun da nak pukul 5 lebih . tunggu bas kat jap . bas sampai , naik then huhahuha kat dalam bas tuh . haha

sampai rumah pukul 6 lebih . nasib baik mak aku tak bising padahal amik baju jea . tu pun baju tak siap lagi , kahkahkahh . haha that's all . chow chin choww :DD

sorry gamba takde coz tak di-upload lagi oleh safwan :)


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment