wa tak GOY la babi :)


ayat paling hot pada abad ini :)


act aku malas nak cari gaduh . kalau aku tau spe la punya keje ni memang mampus la kau aku kejekan . btw , aku tak sakit hati langsung ! nak gelak adalah . hahaha
orang macam ni patut kita panggil bodoh , bangang tak pun bongok . sorry la ek kalau ayat kasar . huhu tapi wa tak boleh tahan betul kalau ada orang saja nak cari gaduh dengan wa . kalau nak gaduh try la depan2 . wa tak kesahh la babi . lagi wa sukaa tau takk ? ni macam pengecut nak mampus serang aku kat formspring segala . tak ke bodoh lagi bangang ?

cik eifa aku harap bukan kau la ye yang tanya soalan2 bodoh nie . aku da malas la nak cari pasal dengan kau :) mana taknya dulukan kita pernah gaduh besar disebabkan satu benda bodoh . and now , serious aku da malas nak gaduh dengan kau . btw kan cik eifa , aku agak pelik dengan salah satu soalan tu . soalan tersebut dengan soalan yang aku tanya kat kau hari tu an macam samaa jea an . apa masalah ek ? macam mana boleh sama ek ? ish ishh =..= untuk kali yang kedua , aku harap bukan kau la yang tanya soalan tu . huhu :)

soalan tersebut . sama kan kan ? huhu :DD

okay lah . that's all . btw , sorry eifa aku petik nama kau kat sini . takde niat pun . just P-E-L-I-K ! i hope you understand me okay dear ? untuk kali yang keberapa entah , aku malas nak gaduh dengan kau . aku harap kau tak kacau hidup aku and aku pun takkan kacau hidup kau . so , peace ! :)

kalau orang buat perangai babi dengan aku , aku akan pun akan buat perangai babi jugak dengan dye . hoho remembar that ! :)





thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

2 comments:

  1. i kene jugak mcm you . orangg mcm tuhh memang tade pride . bajed berani lahh konon kann ?
    Naseb kite same dear , bersyukur jea lahh ade hater mcm tuh , pegang satu jea sis , HATER MAKE YOU FAMOUS *gotchaa* :)

    ReplyDelete
  2. famous ? hahaha okay
    btw , thanks for the advise :)

    ReplyDelete