minggu yang memenatkan --"



sorry guys , entry kali ni pendek lah . sumpah minggu ni aku busy nak prepare jamuan kelas hari jumaat nih . means esok lah (!) perghh (!) busy aku mengalahkan nak amik PMR lagi sekali jea penat tau tak ? tidur pun tak cukup . then dengan budak lelaki yang tak bagi kerjasama sume . nak buat kat mines , ts konon ! bapak kau nak sponsor ? haihh , sabar jelah aku dengan korang nih =..= okay , tutup kes , hoho buang masa cite pasal dorang kan kannnn .

8.11.2010 (isnin)
bagi baju kelas yang da berbulan-bulan baru nak siap =..=
petang tu just bincang pasal jamuan

9.11.2010 (selasa)
aku tak datang . penat melayan kerenah kawan2 aku . bangun je dari tido da kena bebel dengan dorang . borang ukm pun tak hantar lagi --" . so , petang tu dalam pukul 1 da datang sekolah , hoho suka suki jea . buat sekolah tu macam sekolah bapak aku jea , haha sempat plak makan2 dengan dorang kat kantin . ada befday party cikgu ilani .

10.11.2010 (rabu)
aku tak datang sekolah jugak . ada practise menari kat rumah tasha . act ktorang ponteng . hahaa dorang sume da berkumpul kat depan kedai mamak . last2 si manian (bekas pemangku pengetua) tu hon kat dorang . alahh , tu mesti nak suruh ktorang naik g sekolah . padahal ponteng . dorang main selamber je lambai kat manian . hahaha bongek (!) petang tu rest kat rumah tasha . masak nasi goreng then makan kat sana . da macam family da oii , hahaha

11.11.2010 (khamis)
ponteng sekolah lagi (!) hahaha then practise menari lagi , adoi . penat tahu tak penat ? derr~ lepak kat umah tasha , huhu tgk channel E! news kat astro . auww , best (!) hahaha balik tu shopping snek kat giant untuk jamuan . dorang sume pelik tgk ktorang duk beli banyak-banyak . hahaha tgk la perut yang memakannya =..=
12.11.2010 (jumaat)

JAMUAN KELAS (!) auww , tak sabarr :')
ohh tidakkk (!) aku tak percaya yang sekolah tinggal berapa hari jea --" i will miss you buddy :)


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment