bebelan pada waktu malam :)



what tha fackk ? cuti lagi seminggu . oh tidakkkkkkkkkkk T.T kalau time aku kecik2 dulu , bukan main excited nak masuk sekolah kan . time dah besar gajah ni semakin malas plak . hahaha x) bila aku fikirkan balik rasa seram sejuk doe . yelah subjek dye dah lain kan . OHH MYY GUCCI -.-" then kena concentrate , tak boleh main2 dahh . huhu sedihnyaa .

maybe kalau aku masuk asrama baru aku boleh concentrate kot . barang2 sekolah pun tak sedia lagi . nampak sangat aku langsung tak bersedia nak masuk form 4 , huhu act aku tgh blur ni . aku blur sama ada nak jadi pengawas tak lagi tahun depan nanti . any suggestion ? hmm entah lah forget about thatt . biarlah masa yang menentukan . cewahhhhh x)

hari ni aku pegi mines . derr sesungguhnya aku dah bosan tgk mines tu haa . act tadi aku amik kakak aku . dye pegi desa water park dengan kawan2 dye . lebih tepat di katakan sebagai jamuan kelas . woahh , class doe dorang buat kat tempat2 macam tuh . hmm normal lah , dorang dah form 5 . SPM pun da lepas . kalau buat kat sekolah macam budak2 tak matang je kan , ngeh ngehh

so , dengan jujur aku pun amik la dye . dengan harapan dapat lah RM 50 hujung bulan sebagai gaji amik dye setiap kali dye keluar . kahkahkahh kakak aku memang malas sikit , huhu kebetulan plak dye nak jumpa kawan dye kat mines . hmm , sabar jelah aku . tak pasal2 nanti aku kena jadi bodyguard dye plak kan . faham sangat dahh --"

sampai mines macam orang gila ktorang duk merayau2 tak tentu pasal . tgh tunggu kawan dye la tuh , ezkandar nama dye . betul ndak ejaan nama dye tuh ? ngeh ngehh so , bila kawan dye tu sampai ktorang pun round2 . aikk , kereta Mr.Bean tu stil ada . alalalala , comelnyaaaa . *euww , padahal tak suka, kahkahh*

lepas dah puas jumpa *sorry , jangan salah faham . dorang just kawan , huhu* aku dengan kakak aku pun blahh . sebelum balik tu sempat plak singgah tempat kerja kakak aku . tempat dirahsiakan coz takut peminat2 dye serbu , kahkahkahh . so, amik motor kat tingkat 2A even takde lesen aku main bantai je bawak , huhu otw nak keluar dari bangunan tu aku terjumpa satu kumpulan budak2 motor

punya la ramai . aku ingatkan ada polis tengah saman ke kan coz polis sekarang pandai main taktik . ngeh ngeh tau ajee x) so dengan gelabahnya aku TERlanggar penghadang jalan kat tepi tu . aduhh mak , malu siakkk . act aku mmg agak gelabah bila terserempak dengan polis . almaklumlah , takde lesen . so rasa bersalah tetap ada , huhu x)


sampai rumah terus kena jaga 2 orang budak kat rumah aku tuh , si safwan and sofea . haihh , budak tu dah lasak bebenor . tak tau sape ? meh aku kasi usha sikit . tolong jangan terpedaya dengan wajah comel mereka kerana mereka tersangatlah ganas , grrr =..=

l
l
l
l
l
V

yang pendek tu kakak aku . haha tak macam budak lepasan SPM kan ? bhahahhaa comelkan si sofea and safwan tuh ? huhu comel tapi nakal nak mampus -.-"

heyy , tadi aku tgk cite he's beautiful fuhh , kumpulan A.N. JELL handsome siakk . jealous aku dengan GO MI NAM kerana menjadi perhatian kumpulan A.N. JELL . ngehee sedang leka tgk cite tuh tetiba ayah aku balik . woahh , siap bawak popcorn doe . aku ni da lah hantu popcorn . habis satu bungkus tu aku sorang je yang conquer . huhu

tepat2 habis cite he's beautiful , pakcik aku datang dengan bini dye sekali . walawehh , siap bawak pizza and chicken wing . memang nak kasi aku gemuk ke ? haihh , alamatnya bertambah la berat badan aku yang sedia ada berat nih . huhu sedihhhh T.T
azam 2011 : nak kuruskan badan (!) hahaha nonsense doe x)



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment