gossip-ing , huhu x)


"what ? zac efron and vanessa hudgens dah break up ? ohhh my godd"

okay , tulah antara respond daripada peminat2 dorang . sedih aku dorang dah break . you know what , aku rasa dorang lah couple paling se-sweet dalam kalangan artis . hmm tisu please , air mata meleleh plak , tskk tskkk T.T

mengikut satu sumber yang boleh dipercayai , cewahh konon2 aku ni wartawan lahh . ehemm (!) act dorang ni mula kenal time cite high school musical . woahh , cite favourite aku tuhh *mood excited* and sejak tu lah cinta dorang berputik . ewahh , nak muntah plak aku , euww -.-"

but aku tak tau kenapa dorang break . agak tak munasabah sebab dorang kan dah couple lamaa . auww , tersangatlah sayang . tapi tapi tapi , ada lagi tapi x) dorang still kawann . bak kata vanessa , dorang dah couple berapa tahun dah . takkan senang2 je nak lupakan . hmm so sebagai peminat dorang , nak cakap apa lagikan . terima jelah dengan hati yang redha , cewahhh
wehh , dengar cite JB tak jadi datang Malaysia ? auww , how could you JB (!) :face59:



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment