disappointed


Aku care pasal kau tapi kau buat bodoh je pasal aku
Kau kata kau sayang aku lagi tapi realitinya kita takde apa hubungan pun
Macam bodoh kan ?

Apa guna kau cakap I love you segala jadah tu tapi hakikatnya kita takde apa2

Serious aku keliru gila babeng

act aku tak suka kau cakap macam tu kat aku
sebab kau akan buat aku lagi susah nak lepaskan kau :']
Aku jealous tgk kau chat dengan perempuan lain

Tapi aku dah takde kuasa nak halang kau

Sebab hubungan kita just kawan

Not more than that (!)

Aku sedihh , sedih sangat2 doe

Entah lah . aku da malas nak cakap apa2 lagi
Sebab aku tau , kita dah takde pape

apa lagi yang aku boleh buatkan ? :']



p/s : SILA IGNORE ENTRY INI . korang faham bahasa melayu kan ? :)


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment