guess what ?



semalam aku tidur kat ruang tamu , huhu sumpah best . sejuk gila wokk (!) so handphone aku letak kat dalam bilik . sekarang aku malas nak pegang hp 24 jam sebab aku tau takkan pernah ada dah msg daripada "dye" . hmm it's okayy . back to the topic , lepas da bangun dari tidur . aku masuk dalam bilik , tgk hp . ehh , ada msg . dari haikal . kahkahkahkahh harapan la kalau "dye" yang msg . heyyy , can you stop remind me about him ? :face30:
haikal text :-
gendude , minggu depan angkat result . 23 Dis

oh-my-gucci (!) cepatnya masa berlalu (!) cuak la plak aku . kalau boleh aku nak result yang bagus . kalau tak gempak pun takpelahh *belajar pun tak , harapan la kau jannah* haha hmm , korang doakan aku okayy ? thanks :t:




thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment