nak tau sangat kan ?


kalau korang selalu usha shoutmix aku kan kann , korang mesti selalu tgk ada orang tanya pasal lagu yang aku letak kat blog nihh , huhu . "apa tajuk lagu ni ek ?" , "lagu apa nihh ? best lahh" , "jannah , lagu apa yang kau letak kat blog kau nih ?" dan bermacam2 lagi soalan . sampaikan sanggup suruh aku bagi tau kat shoutmix blog dye . ish ish ishhh :face36:

okay disebabkan aku tak nak digelar "perempuan kedekut taik hidung masin" . bhahahaha aku pun berbaik hati nak sharing kat korang . ngeh ngehh

SHARING IS CARING RIGHT :120:

okay , ramai2 cakap terima kasih kat aku . cepat cakap (!) kalau tak aku kerat jari sorang2 kang . bhahaha , tau takutt
:face17:

okay tajuk dye , you by nur JANNAH alia
ceh cehhhh , perkataan jannah tu nak jugak besarkan . boyahhh (!) alaaa , salah ke nak berbangga dengan nama sendiri ? huhu

l
l
l
l
l
V


okay , aku da bagi tau . kerja korang plak tekan like kat bawah ni . kalau tak , aku sumpah malam ni korang tidur tak lena . ngee~ i'm just kidding :)
this song , mean alot to me :face16:



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment