hmm . whatever -_____-


i wish i can back to normal ;')

di satu petang yang dingin dengan mood aku plak yang tak berapa baik . tetiba handphone aku berbunyi . owhh , amar text . dye cakap ..

DA PUAS HATI BELUM ?

ohh my gucci *lagak perempuan gedik je aku rasa -___-" aku agak blur dengan ayat dye tuh ? macam biasa , aku buat bodoh . semua text dye aku malas nak balas , takde mood . haha semuanya nak kena ikut mood ,
bagus tak aku ? XD so akibat kebosanan yang melanda , aku pun on9 . dengan bersemangat aku on9 walaupun banyak benda menimpa diri aku sejak akhir2 nihh . okay back to the topic . tetiba aku tgk ada msg kat FB aku . hmm , dari minahh tuh . mula2 aku tak nak tgk , last2 aku tgk jugakk . kalau boleh aku nak selesaikan masalah ni secepat yang mungkin , aku tak nak tangguh2 .

.
.
.
.
.
.
.
.
.

[ click picture for enlarge ]

owhh , okay . baru aku faham kenapa amar cakap dengan aku macam tuh . aku pun tak tau apa perasaan aku sekarang . happy ke sedih ke , err i don't know . btw waheeda , aku tak mintak kau delete dye pun but disebabkan kau dah TERdelete dye , aku nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga kat kau . semoga dengan pengorbanan kau ni boleh merapatkan lagi hubungan aku dengan amar . Eeee yuckss , nak muntah plak aku . yelah , memandangkan maybe si amar dah fikir aku ni jahat or gediks kerana telah memisahkan dirinya dengan kawan baiknya lah kan *aku cakap berdasarkan msg yang baru aku terima tadi :) thank you so muchh , jasa baik anda amatlah saya hargai :)
thanks ean and jie (!) walaupun korang buat "benda" tu tanpa pengetahuan aku but it's okayy . aku tak marah , aku lagi happy . korang buat semua tu demi aku . i'm very appreciate it . love u





thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment