TAGGIE :)


hmm , act aku still dalam mood sedihh but nak buat macam mana . hidup mesti diteruskan , oh yeahhh !Monkey cehh , saje je aku nak buat2 semangat . tapi aku lemah sebenarnya . aku tak cukup kuat . cuma aku sorang je yang rasa (!) okay , back to the topic . hari ni aku dapat dua taggie (!) *suara ceria yang sengaja dibuat-buat* jomm , let's check it out (!)


first tag from adek Hazirah . thanks dear :)

5 perkara yang saya suka buat :-

- blogging lah (!) huhu
- baca novel
- dengar lagu
- edit blog , ngeh ngehh :D
- online la der~

orang yg di-tag :-

sape nak amiklahhh . jangan malu jangan segan . huhu :)

second tag from annur . thanks you so much ! :)

1.apakah hobi anda?
blogging takpun on9 . tu je keje aku ! sungguh tragis T___T

2.senaraikan tempat yg anda ingin pergi?
-paris
- disneyland
- london
- mekah , ceh cehh . haha
- hawaii

*tempat nak yang jatuh jea , bhahahaha

3.sikap positif yg ade dlam diri anda(dan anda bngga dngn sikap itu)?
erm , aku seorang pendengar yang baik . so , kalau ada masalah lu cer sama wa . wa boleh bagi ceramah free-free punya . HOHO

*jawapan aku macam tak mengikut soalan jea , adoyaii --"

4.sikap negatif anda dan pendapat anda?
apa ek ? entah lah , hee biasalah manusia tak pernah amik tau apa sikap negati dorang . sifat positif je tau . macam tu jugak aku . ngehee ta mau ikut tau tau (!) XD


5. sila tagkan kepada 5 blogger
eryn
una
ehan

* lagi dua tu sape nak amik lah , ngehhh ^_^



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment